vertellen aan broer en zus

Mijn vorige zwangerschap ging met 18 weken mis, de vriendin van mijn ex heeft daarover tegen mijn kids gezegd dat dan ook maar beter was.

Nu heeft ze gezegd dat de meiden niet over mij of de baby mogen praten.
Niet echt leuk voor mijn meisjes.

Die vriendin heeft het volgens mijn ex-schoonmoeder erg moeilijk met het verleden van mij en mijn ex, maar dat is haar probleem. Zij is er met mijn vent vandoor gegaan dus wat zij dan tegen mij heeft.

Sommige mannen en vrouwen zal ik nooit begrijpen.

Liefs
Miep

Hey Miep34

Echt stom dat ze zo lullig doet over jouw verdriet. Ik zou echt niemand gunnen dat hun zwangerschap mis ging ook al haat ik die persoon heel erg. En dan zo tegen je dochters te doen... nou niet normaal. Wat een schaap zeg! Bah!
Dat ze met jou problemen heeft hoeft ze niet op 2 kleine meiden af te reageren. Maar als ze wat ouder zijn dan zullen ze wel zien wat voor mens het is en dat jij degene bent met de goede persoonlijkheid!
Over zoiets kan ik me echt boos maken.

Fijn weekend, geniet van de feestdagen en van je gezin. Dat telt!

Heb op dit moment nog geen reactie van ex gehoord maar ben er wel bang voor. Zucht. Ik laat wel iets weten als ik iets gehoord heb.

Hey Miep36,

Als je het kwijt wil hoor ik graag of de ex nog iets positiefs / negatiefs heeft gezegd. Ik merk wel dat het fijn is om hier even je zorgen neer te typen. Dus kijk maar.

Fijne feestdagen!

Terug
Bovenaan