vertellen aan familie

Het is een stuk makkelijker als er 11.000 km tussen zit en we familie maar eens in de 2 weken ongeveer spreken ;). De vorige keer kon ik het niet voor me houden, toen zwaaide ik meteen met de positieve test voor de camera. Nu toch echt besloten het stil te houden en er samen van te genieten.

Morgen zijn we 7 weken, dus begin maart kunnen we het wereldkundig maken.

@ Rian-Sanne, wat een leuk idee van dat vraagteken op de deur! Jammer wel dat weinig mensen het opmerkten. Hoe waren de uiteindelijke reacties?

Ik heb het 5 min na de test me beste vriendin verteld en diezelfde dag me andere vriendin. Afgelopen zondag wilde we het me ouders vertellen maar toen was er visite.

Nu gaan we vrijdag een nieuwe poging wagen, we vertellen ze het gewoon zonder poespas, ik heb er al 2 en mijn vriend is 12 jaar ouder en net opa geworden en dan nu papa dus mijn moeder had zoiets waar begin je aan....

Hoop wel dat ze er blij mee is net zoals mijn vriend zijn dochters.....

Best heel spannend

nou me ouders reageerde maar heel koel, ze vroegen niet eens wanneer ik was uitgeteld, ze moeten het verwerken zeggen ze omdat ze het stom vinden dat we nu nog aan een kind gaan beginnen omdat ik er al 2 heb en me vriend 2 volwassen kinderen...... Was best een domper terwijl me vriendinnen allemaal superblij waren...

Terug
Bovenaan