vertellen aan je werk

Hallo,

Ik had even een vraagje, wanneer vertellen of hebben jullie het verteld aan je werk dat je zwanger bent???
Ik ben namelijk nog niks verteld, dit is ook nog niet verplicht toch???

Wie heeft hier al ervaring mee?

groetjes maaike
 
Ik heb het verteld na de 12 weken echo.
Wij hebben het namelijk toen aan alle vrienden verteld en ik werk in dezelfde plaats als dat ik woon. En aangezien ik het vervelend zou vinden als ze het zouden horen via via, heb ik het toen ook op mijn werk verteld.
 
Ik heb het verteld na de 12 weken echo.
Wij hebben het namelijk toen aan alle vrienden verteld en ik werk in dezelfde plaats als dat ik woon. En aangezien ik het vervelend zou vinden als ze het zouden horen via via, heb ik het toen ook op mijn werk verteld.
 
Hooi maaike.
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, hoever ben je? Ik heb het aan mijn teamleidster na 10 weken verteld en aan de collega.ls iets later.
Succes ermee.
 
Ik heb het verteld toen ik zeker wist dat alles goed was. Dit was afgelopen donderdag en toen was ik bijna 12 wk zwanger. Er zijn geloof ik wel regels voor dat je t een x aantal maanden voor de uitgerekende datum moet vertellen!

Hoe ver ben je?

Succes met wanneer je t gaat vertellen. Ik was best nerveus maar er werd gewoon heel leuk op gereageerd! Dus voor niks nerveus geweest.

Gr. Tamjo
 
ik heb het al heel vroeg verteld, al met 6 weken. maar dat komt omdat ik me niet lekker voelde en echt ff gestrest was omdat t als kadootje is gekomen, dus voor ons eerst een enorme schok.
want dr moest getrouwd worden en huis zoeken dus moest daar ook vrij voor nemen.
maar gefelicitieerd:D hoever ben je?
ik zou als ik gewoon zwanger was geraakt, en niet als verassing zou komen het met 12 weken zeggen denk ik. het ligt ook aan wat voor contact je met je baas en/of collega's hebt.
'(ben nu 25 wk)
 
@bibi, waarom moest er getrouwd worden? ben ff nieuwsgierig.

ik heb het bij de eerste volgens mij ook na de echo verteld, zodat we zeker wisten dat alles goed is. ook nu wil ik dat gaan doen.

ben nu 8 weken zwanger
 
ik ben nu bijna 10 weken zwangeren heb het ook al verteld. met name omdat ik in de zorg werk en sommige werkzaamheden als tillen van bewoners of de bedverzorging wordt straks zwaarder en dat moet in de roosterverdeling worden opgelost. en omdat ik nu niet meer verplicht ben nachtdiensten te draaien. dus meer uit praktisch oogpunt

ik geloof dat je 3 weken voor je verlof ingaat het uiterlijk aan je werkgever moet melden. maar dat gaat alleen op als je voor die tijd je werkgever niet ziet. want je zwangerschap is uiteindelijkal wel zichtbaar.

OOO Sorry, van harte met je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan