Vertellen zwangerschap aan ouders....

<p>Hi allemaal! </p><p>Even een vraagje en benieuwd naar jullie mening.. als het goed is ben ik 4/5 weken zwanger.. maandag achter gekomen. </p><p>Nu is mijn vraag met hoeveel weken vertelden jullie het je ouders? En op welke manier? </p><p>Mijn vriendinnetje zegt dat ze het al gezegd had. Misgaan kan altijd en dan zou je het ook vertellen als het mis zou gaan. </p><p>Nou vind mijn vriend dit onzin. Beetje dubbel allemaal. Wat vinden jullie? </p><p>Liefs Demi</p>

Wat wil je zelf? Ik vond het een fantastisch iets om geheim te hebben en houden en ik vertelde het pas toen ik de 4 maanden gepasseerd was. Zou het bij een volgende weer zo willen.
Wij gaven roze en blauwe bloemen, geven vaker een bloemetje. 

Ik vond het vreselijk om het te verzwijgen tegenover mijn ouders (deel dan ook álles met ze) maar hebben wel gewacht tot de eerste echo omdat het dan ook concreter is om te vertellen. Dat was na 8 weken. De rest van de wereld een week later. Op Pinterest staan vele leuke ideeën. 

Mijn ouders wisten het al snel en me schoonouders. De rest van onze familie en vrienden echt pas bij 12 weken. Je moet doen wat voor jullie goed voelt.

Ook wij vonden het erg lastig om het stil te houden maar idd ook besloten te wachten tot we de eerste echo hadden gehad. Dit was met 8,5 week ongeveer. Wouden toch wel eerst graag weten of alles goed was. Dit hebben we bij de eerste ook gedaan. Met 11 weken verteld aan de buitenwereld toen onze termijnecho ook weer goed bleek te zijn. Maar uiteindelijk moet je doen waar je je zelf goed bij voelt en jullie moeten er als partners in elk geval over eens zijn! Succes en geniet!?

Bedankt voor de reacties! Ja zo lastig allemaal. 
Denk dan dat ik inderdaad ga wachten. Maar tis wel echt super lastig om het te verzwijgen inderdaad! Haha! Liefst schreeuw ik het van de daken af! 
Ik ga eens kijken op pinterest ben benieuwd!! 
?

Ik heb het meteen verteld, aan mijn ouders, schoonouders en beste vrienden. Na 10 weken ging het mis. Zij waren de grootste steun voor ons.
Ik zou het bij een nieuwe zwangerschap ook meteen weer vertellen.

Ik heb t tussen de 6 en 8 weken aan de ouders verteld, deel is gescheiden dus moesten meerdere mensen af. 
Wij hebben een fotolijstje ingepakt met daarop onze eerste echo, we hebben al redelijk vroeg een echo gehad, en daar wilden we wel eerst op wachten. Even zien dat alles op dat moment goed zat. 

Op het lijstje stond een tekst in de trant van: ik ben nog heel klein maar mag er straks een evhte foto van mij in dit lijstje? 

Het kan altijd misgaan dus wij vonden wachten niet nodig, plus dat we het aan onze ouders graag eerder wilde vertellen dan aan de rest van de familie, wat we na 12 weken gedaan hebben. 
Ik had ook een enorm opgeblazen buik, door mijn darmen waardoor ik ook al wel even zwanger leek haha, mijn ouders hadden al vermoedens..

Terug
Bovenaan