Vertellen zwangerschap aan ouders....

Wij gaan het ook vertellen wanneer ik 8 week zwanger ben.
Dan hebben we de 1e afspraak en echo gehad. We wilden eerst langer wachten, maar dat is zo moeilijk ?
Dus uiteindelijk besloten om het eerder aan onze ouders te vertellen. Aan de rest van de familie + vrienden vertellen we het na de termijnecho en daarna mag de rest van de buitenwereld het ook weten. 

Ik heb het me moeder een week nadat ik het wist verteld. Wou het ook geheim houden maar kan voor me moeder niks verzwijgen en had echt zwangerschapkwalen in het begin dus had haar steun nodig. Me moeder adviseerde me om het me vader nog niet te zeggen. Ik zelf besloot het te vertellen na de 1ste echo en dat was de laatste keer dat ik em heb gesproken... 
Me werk wist het ook al vroeg vanwege de kwalen en kon erdoor niet werken. Me vrienden ook pas na de 1ste echo. Me vriend had het ook meteen aan zijn familie verteld want die konden niet wachten voor een kindje haha. Ben nu bijna 35 wkn dus wordt spannend ?

Ik heb het met 5 weken verteld aan ouders en schoonouders. Ik vond het wel fijn om het in ieder geval niet voor iedereen te hoeven verbergen.

Wauw ten eerste bedankt allemaal voor het reageren!!! 
Wij hebben besloten om het aankomende maandag te vertellen. Het kan altijd misgaan en dan zouden we het ook aan onze ouders vertellen. Mijn vriend vind hetzelfde nu gelukkig. 
Ik ga maandagochtend nog een clearblue doen met week indicatie dan ben ik wss 2-3 weken als ik het goed ben dus 4,5 weken? 
Ik blijf duimen dat alles goed gaat. Xx ?

Terug
Bovenaan