Vertellen???

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie het aan anderen verteld dat jullie bezig zijn? Ik alleen tegen mijn zusje.

Ja aan meerdere mensen  hahaha kan het gewoon niet voor me houden. Mn moeder begon erover dat ze nog wel een kleinkind erbij zou willen en tja...kon mn mond dus niet houden he. Verder weet mn beste vriendin het want die zijn ook bezig. ( zou leuk zijn als we tegelijk zijn)Voor hun eerste(wij 2de)En een andere vriendin van mij. Dan kan ik af en toe ook eens lekker klagen.
Verder niemand. Vond dat wel genoeg. hahaha......

gr Linda

ja het stomme is dat mensen er wel vaak een opmerking over maken, maar het toch  ook niet echt  verwachten  als het zover is! Ben nu al tijdje gestopt met roken, dus dat werkt al iets argwaan natuurlijk! Maar blijven ontkennen. Wil toch dat het voor "bijna"iedereen een verrassing is!

hoi hoi het is heel moeilijk om je mond te houden vooral als je je eerste is, bij mij is het heel erg gegaan, oud jaardags is me oma overleden, s avonds gingen we naar me ouders met me schoonma, s avonds wat gepraat en wel een beetje gelachen, en op eens kwam me schoonma met nou nu af w8 tot wij opa en oma worden, dus ik keek naar me vriend, en me vriend kon zijn mond nie houden, ik schaamde me terplekke , ik vond het niet het goede moment om het te vertellen ma ja ze namen het goed op en de dag was wel een beetje op gevrolijkt, ik blijf erbij dat ik het op een ander moment wou vertellen , me ma vond het wel leuk maar me ma is meer geld kwestie , van heb je er wel geld voor een kind kost veel,ik zei ma we beginnen er aan komt het dan komt het misschien duurt wel 2 jaar, beter nu stoppen met de pil dan afw8 tot je geld hebt snap je, en dat kon ze ook wle begrijpen, me pa maakt nu soms opmerkingen als ik overtijd ben, van misschien eet je nu voor 2 hahahha, me ouders en me schoonma en me broer en schoon zus weten het, alleen me zwager en me schoonzus van me vriend zijn kant niet , want die accepteren mij niet ze vinden me kinder achtig, ze zien mij niet groeien, ze zijn het niet waard om het te weten vooral als er tegen me vriend wordt gezegt dat hij mij op nieuw moets opvoeden  ik werd kwaat,

dus ja op me werk weten ze nog niks en wil zo houden ook want heb nog geen vast contract

greetz suzette

hey,
wij hebben het een paar vrienden verteld die zelf ook bezig zijn en verder weet alleen mijn broertje het. mijn ouders en andere familieleden weten van niks.
ik heb er bewust voor gekozen om geen familie in te lichten. ze zijn nog al bemoeizuchtig en daar hebben we helemaal geen zin in. ik heb het alleen verteld aan mijn broertje omdat mijn vriend ploegendienst heeft en niet altijd bereikbaar is. als er dan iets is, kan ik bij mijn broertje terecht.

groetjes,

sara

Hallo,

Ik heb het echt aan heel veel mensen verteld. Bijna iedereen in mijn direkte omgeving weet het.
Soms wel lastig, af en toe het gevoel dat je je moet verantwoorden als je nog niet zwanger bent.
Volgende keer doe ik het anders, vertel ik het aan niemand!

X K

Hallo allemaal,

Wij hebben het tegen niemand verteld, er zullen vast mensen denken dat we er mee bezig zijn... maar we spreken het niet uit. Wel heel moeilijk hoor, vooral moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn moeder.. Maar goed, mocht het deze ronde raak zijn (NOD 4 september) dan zou ik de dag na mijn moeders verjaardag zijn uitgeteld... Heb ook al verzonnen hoe ik het haar dan kan vertellen... En dat is wel weer heel leuk om haar dan te verrassen, maar goed... zover is het nog lang niet en ben benieuwd of ik mijn mond kan houden!

Groetjes!

Hoi hoi,

Ik heb het aan m'n schoonvader (die onthoud het toch allemaal niet meer zo ), mijn beste vriendin en wat collega's verteld.

Mijn eigen moeder heb ik het nog niet verteld, alhoewel ik het wel graag zou willen. Maar ik weet dat ze meteen weer met vooroordelen (lees "commentaar") klaar staat en daar zit ik nu net niet op te wachten. Mocht het zover zijn, dan vertel ik het haar wel z.s.m. want ze wonen niet echt naast de deur en ik wil niet dat ze het van anderen hoort. De band met mijn ouders is helaas niet zo optimaal...

Ow ja, en m'n broertje (die (nog) bij ons in huis woont) en z'n vriendin weten het.

Groetjes,
Con

Terug
Bovenaan