hoi hoi het is heel moeilijk om je mond te houden vooral als je je eerste is, bij mij is het heel erg gegaan, oud jaardags is me oma overleden, s avonds gingen we naar me ouders met me schoonma, s avonds wat gepraat en wel een beetje gelachen, en op eens kwam me schoonma met nou nu af w8 tot wij opa en oma worden, dus ik keek naar me vriend, en me vriend kon zijn mond nie houden, ik schaamde me terplekke , ik vond het niet het goede moment om het te vertellen ma ja ze namen het goed op en de dag was wel een beetje op gevrolijkt, ik blijf erbij dat ik het op een ander moment wou vertellen , me ma vond het wel leuk maar me ma is meer geld kwestie , van heb je er wel geld voor een kind kost veel,ik zei ma we beginnen er aan komt het dan komt het misschien duurt wel 2 jaar, beter nu stoppen met de pil dan afw8 tot je geld hebt snap je, en dat kon ze ook wle begrijpen, me pa maakt nu soms opmerkingen als ik overtijd ben, van misschien eet je nu voor 2 hahahha, me ouders en me schoonma en me broer en schoon zus weten het, alleen me zwager en me schoonzus van me vriend zijn kant niet , want die accepteren mij niet ze vinden me kinder achtig, ze zien mij niet groeien, ze zijn het niet waard om het te weten vooral als er tegen me vriend wordt gezegt dat hij mij op nieuw moets opvoeden ik werd kwaat,
dus ja op me werk weten ze nog niks en wil zo houden ook want heb nog geen vast contract
greetz suzette