Vertellen?????

Hahaah het is ook heel erg moeilijk!
En het is een soort ongeschreven regel dat je moet wachten tot de 1e echo of de 12 weken..
Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, het is wel extra leuk als je er naartoe leeft!!

Zelf heb ik het alleen aan een vriendin vertelt, zij is verloskundige, om allerlei vragen te stellen.
23 febr ga ik trouwen en 7 maart is er een groot feest, ik denk dat we het dan gaan vertellen.
Alhoewel ik bang ben dat niet iedereen blij zal zijn met het nieuws..
Mijn moeder zei pas nog 'je bent toch niet zwanger he'. Ik viel gelijk tegen haar uit, komt ook door de hormonen. Dat houdt mij wel een beetje tegen van het vertellen.

Maar ik zou zeggen, als jij het wil vertellen, doe je het en het is leuk om een leuke manier te bedenken!! Dan is het voor jou en je man/vriend ook extra speciaal ! :)

Liefs Kimberley

Ik heb al Dick Bruna boekjes gekocht met als titel: Opa en Oma Pluis...

Om te geven, cute he? Ben erg benieuwd naar de gezichten, haha!!!

Voor mijn ouders wordt het het 8e kleinkind, maar voor mijn schoonouders de 1e. Dus dat wordt lachen!

hoi hoi,

Ik heb het alleen nog maar aan een vriendin verteld... kost mij wel veel moeite!!! Maar we willen wachten tot na de eerste echo.

Wat een leuk idee die boekjes van nijntje!!
Echt schattig!!!

Hoi,

Wij hebben het alleen mijn moeder en mijn schoonouders verteld. Ze zijn niet zo blij, want ik moet nog tot de zomer om mijn school af te maken en ik kwakkel wat met mijn gezondheid.

Maar het is ons leven en onze keus. We wachten even af tot ze wat gewend zijn en dan vertel ik het iedereen....

Wendy

Haha het is zo moeilijk.

Wij hebben het onze ouders wel meteen verteld. Met bijwijze van spreke de test in de handen hahaha.
Maar ik kan geen geheimpjes bewaren voor mijn ouders die zien dat meteen, En dus moesten we het ook aan me schoonouders vertellen.

Verder weten alleen onze directe collega's ervan omdat we veel tijd met de doormaken. En als er iets is je het toch even kwijt kan.
Maar ik vindt het van me zelf heel knap (voor een flapuit) dat we het verder niet aan vrienden enz verteld hebben. We zitten in een complete baby-boom en dan is het wel jammer om niet "mee te mogen praten".

Na de eerste echo ben dan al ruim 9 weken zwanger dan schreeuw ik het van de daken hahaha

Terug
Bovenaan