vertellen

hoi allen,

wie van jullie heeft het al rond verteld dat je zwanger bent.... en wie wacht er nog mee!! Wij willen wachten en dat vind ik ook prima en leuk! en aan de andere kant denk ik elke keer! hoe lang lukt het me nog om mijn mond te houden!??
En dan die momenten van euh wat voor kaasje is dat? Nee dank je heb geen zin in wijn.... tja ben beetje druk dus daarom ook zo moe....
ppfff smoezen tijd!!

groetjes

Haha ja die smoezen zijn soms erg lastig, maar ook wel handig haha. Wij wachten sowieso op de echo en waarschijnlijk tot de 12e week. Wil het heel graag van de dake schreeuwen maarja als het niet goed zit dan is het erg vervelend als iedereen het weet.

Hey!

Wij hebben het alleen aan een paar vrienden en natuurlijk de opa en oma's verteld.
Maar ik ben nu 8 weken en ik kan het al niet meer verbergen. Voel me nu al dikkertje dap haha
Op twitter praat ik er gewoon over, daar zitten wat minder bekende op. Maar op hyves en facebook geef ik wel stille hints maar is het nog niet bekend gemaakt hahaha.
Als we 2 feb de echo hebben en die is goed dan schreeuwen we het van de daken!

xxx

wij hebben het ouders,fam en vrienden al verteld. misschien wat vroeg al maar ik denk maar zo de vreugde die je deeld met iedereen is fijn maar het kan ook heel fijn zijn als mensen er voor je zijn mocht het toch mis gaan.
maar iedereen maakt daarin een eigen keuze, ik ben blij dat ik geen smoesjes hoef te verzinnen hihi.maar gewoon kan zeggen ach ik ben zwanger.

Ik heb vandaag mijn eerste proef doorstaan: een familie etentje op cola en spa rood. Ik heb een heel verhaaltje bedacht (vorige avond inde kroeg beland en nu even geen zin meer in wijn/bier), maar niemand vroeg ernaar! Had ik echt niet verwacht want mijn zusjes lopen letterlijk al jaren te zeuren dat ik nu toch wel echt een nichtje of neefje moet baren.
Nu kan ik deze smoes voor het volgende etentje bewaren. Wil er gewoon graag eerst nog zelf aan wennen. En meer bevestiging dan die twee streepjes.

Meer smoezen zijn welkom! Zou er nog iemand in de blaasontsteking/antibiotica smoes trappen?

vrienden en familie heb ik het al wel verteld maar buitenstaanders niet..al denk ik nu wel van straks gaat het mis en moet ik dat vertellen..dus wel dubbel ook! het gevoel bedoel ik dan.

Wij hebben het gewoon al lekker van de dagen geschreeuwd. Meteen al na de test, was toen 4.5 week. Wij zijn wat dat betreft heel nuchter.. gaat het goed dan gaat het goed en hebben we dus niets te verliezen. Gaat het fout dan gaat het fout, doet het erg veel pijn maar zullen we ook heel veel steun van iedereen krijgen weten we zeker. Dus geen smoesjes etc. Ben zo moe dat ik volgens mij geen eens energie heb om ter plekke een smoes te verzinnen hahah.

hee
ik hoor hier niet meer, maar lees nog wel lekker met jullie mee!wij hadden het dus al direct verteld aan ouders, en zussen!en dus 14 jan een vroege miskraam gehad, maar ik wou dat ik het niet had verteld!misschien ligt het aan mijn familie en die van mijn man maar de eerste 2 dagen steun gehad en nu vraagt niemand er meer naar!en daarom achteraf gezien gaan wij het nooit weer zo vroeg vertellen!terwijl de klap nu eigenlijk pas echt door werkt!maar voor iedereen is dit weer anders!
liefs

Terug
Bovenaan