Vertellen

Hoi

Nou wij hebben het nog niemand verteld, op goede vrienden na! Dit keer denk ik dat wij het de fam gewoon vertellen, we hebben de 23e de 1e echo met ongeveer 7.3 weken. Dan vertellen we het met de kerstdagen aan de ouders enz. De rest willen we het dan 7 jan vertellen als we de verjaardag van onze oudste vieren. Met de 2e hebben we de 1e een super mooi tshirt aangetrokken met geef mij een dikke kus want ik word grote zus! Nu doe ik ze mss allebei een tshirt aan met grote zus ofzo

Hoihoi,

nadat ik vanochtend bij de huisarts was geweest, ben ik naar mijn moeder toe gereden. Ik heb haar toen verteld dat de dokter de oorzaak heeft gevonden van mijn vermoeidheid en de positieve test (die ik van de dokter mee heb gekregen) laten zien. Ze was super blij :D
Mijn zus en zwager heb ik het laten vertellen door hun zoontje van 2 :)
Ik ben ook nog even langs mijn opa en oma gereden om het te vertellen. Vrienden die heel dicht bij ons staat hebben we gebeld.
Verder vertellen we het nog even niet, het is natuurlijk allemaal nog pril.

Vind het moeilijk. Heb pas 5 januari afspraak bij vak en dus daarna pas echo, maar ben heel slecht in geheimen bewaren :p

Bij onze dochter hadden we beide aanstaande opa's een fotolijstje gegeven met daarin de tekst: "je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik ben geboren, mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?"

Met de kerst ben ik 7 weken, dan willen we tussen de cadeautjes een pakje voor onze dochter doen met daarin een t-shirt met die 'geef me een kus' tekst. Met oud en nieuw willen we de close vrienden een sms sturen met "beste wensen, liefs, trucker, truckerbabe, truckermeisje en mini" En dan kijken wie de hint snapt. De hele vriendengroep is namelijk altijd samen met oud en nieuw, en wij zijn er dit jaar voor het eerst niet bij...

Liefs?

T

met kerst ben ik 8wkn en geven we onze dochter een shirtje aan met de tekst "hoera ik krijg een broertje of zusje"
Ben erg benieuwd naar de reacties!
Een week later vieren we oud&nieuw met een groep goede vrienden, dan vertellen we het ook. Een aantal die ik die avond niet zie bel ik de dag erna denk ik..

Hallo allemaal!!!
Afgelopen maandag zijn we er achter gekomen dat we zwanger zijn... Het is onze eerste zwangerschap! Vind het echt heel spannend allemaal! En zo onwerkelijk!! heb gisteren nog maar een test gedaan... En het is echt zo!! Wij zijn zwanger!!! Heb soms krampen in mijn buik... Denk dat het mijn darmen zijn. Voelen jullie dat ook? Het zijn allemaal nieuwe ervaringen en ben soms bang dat het misschien mis gaat. Verder voel ik me goed! Ben niet misselijk alleen wel heeel moe! Maar het is geen straf om met dit weer lekker vroeg naar bed te gaan. Ik hoef de bank maar te raken na werktijd en ik ben vertrokken haha! Leuk om jullie verhalen te lezen!! morgen de vk bellen voor een afspraak... Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen.

Als het allemaal goed blijft gaan, heb ik op 22 december a.s. mijn eerste echo. Net iets voor kerst dus. Heb je toch (hoop ik) een eerste teken van leven. Ik wil het daarna de opa's en oma's met kerst wel vertellen. Lijkt me super! Verder houd ik het nog even stil.

Terug
Bovenaan