Vertellen

Nu heeft mijn vriend zijn mond al voorbij gepraat bij een goede vriend van ons. Zij komen vrijdag bij ons eten en dan polsen we even of hij het voor zich heeft gehouden of dat zijn vriendin het nu ook weet. Helemaal niet erg hoor, vind het stiekem wel fijn als ik het er met haar over kan hebben :)

Wij vieren Kerst een weekje eerder ivm onze vakantie (we gaan eerste kerstdag naar Lapland!). We doen dan zo'n dobbelspel en doen daar een pakje tussen met een roze en blauwe sok! :)
Alhoewel ik nog twijfel, heb drie maanden terug een miskraam gehad en ben nu zo onzeker, maar ook (gematigd) blij. We kijken nog wel even. In elk geval vonden we het idee leuk :)
Succes!

Ik had een stukje geschreven voor dit onderwrrp maar zie dat ik ws weer eens iets verkeerd heb gedaan.. Haha. Wij hebben do de 1ste echo. Als er wel iets te zien is (nog geen hartslag) dan vertellen wij het met kerst. Aangezien beide oma's oppassen geven we altijd een 'kerstpakket' aangezien ze dit als 'werk' doen. Vinden we altijd wel grappig om te doen. Nu hebben we kleine sokjes gekocht waarop staat i love oma. Dus als ze dan alles gaan bekijken in het kerstpakket komen ze de sokjes hoop ik tegen. Ik wil alleen niet dat mijn kindeten het nog weten, dit omdat we het voor anderen stil willen houden, het nog mis kan gaan en het nog wel heel lang duurt.

Ouders weten het al en een handje goede vrienden! Ma nu wil ik echt eerst de echo afwachten van 9 januarie! Omdat ik best wel bang ben dat het fout gaat! Dus tot dan houden we nog ff onze mond tegen de rest!

Nou vrijdag waren onze vrienden hier en het bleek dat hij niks gezegd had tegen zijn vriendin! Maar we hebben het toch verteld. Mijn vriend probeerde te achterhalen of zij het ook wist, maar dat ging natuurlijk een beetje vreemd, dus toen heb ik het truitje voor mijn dochter laten zien. Ze vond het echt heel leuk!!! en ik was eigenlijk wel blij dat ik het er ff met een vriendin over kon hebben :) Nu nog maar een paar dagen en dan is het geen geheim meer :)

ik vertel het iedereen behalve mijn zoontje van 5 hem vertel ik het nog niet omdat het nog zo lang duurt voor dat de baby er dan pas is. maar verder iedereen omdat ik toch mensen uit mijn omgeving nodig heb als het misgaat. van de vorige 2 miskramen weet ook iedereen omdat ik dat erg nodig heb. want het is toch een groot verlies dan en waarom zou je dat alleen moeten doen?

Terug
Bovenaan