Vertellen.......

Hoi meiden,

We zijn net terug van een paar daagjes weg. Het was heerlijk hebben het rustig aan gedaan want ik ben zo onwijs moe en die hitte daar voel ik mij niet actiever door haha. Jullie last van "kwaaltjes"?

Morgen gaan we eens testen omdat we graag bevestiging willen van een knalpositieve test... Niet dat ik twijfel maar toch ;-) Het is nog zo onwerkelijk!

Zondag willen we het onze naaste familie het gaan vertellen..... Het is wel vroeg maar toevallig zijn onze beide vaders jarig dus vinden dat wel een leuk moment.

Mijn vader geven we een romper met opa's trots erop en mijn schoonvader geven we de kadobox met het dagboek van mijn kleinkind. Kon het niet laten om zelf het 9 maanden dagboek te kopen.... Zo leuk! Kennen jullie het?

Hebben jullie het al aan iemand vertelt?

Groetjes Beauty

Pff nog steeds een lichte streep..... Wat wordt je hier onzeker van zeg! Mijn urine was ook erg licht denk omdat ik gisteravond veel gedronken heb en vannacht een paar slokken omdat ik keelpijn had.

Dit is zo slopend, hadden jullie een knalpositieve test?

Lieve beauty,

Begrijp dat je er onzeker van word, misschien een idee om even een Clear Blue digitale test te kopen voor morgen ochtend?? Dat zie je het aantal weken, misschien stelt dat je iets meer gerust......

Leuk idee trouwens voor je vader en schoonvader!!
Ik heb trouwens het 9 maanden dagboek toen ook gekocht en had er ook nog 1 gekregen van een vriendin, erg leuk om alles te lezen en zelf je ervaringen, echo's etc bij te schrijven.

Liefs Lynn.

Dit is idd heeel vervelend Lynn... Ipv dat we genieten zitten we alleen maar in onzekerheid.

Ga straks idd een cb halen en een kruidvattest en dan denk ik straks al testen want hier wordt ik gek van!

Mijn lichaam vertelt mij wel dat ik zwanger ben maar wil het op die test zien haha

Ik heb net een cb test gedaan want we werden gek vd onzekerheid....... Er staat Zwanger 1-2 weken. Had al gewoon gedronken dus denk zelf dat ik iets verder ben maar pfff wat een last van onze schouders zeg!

Nu genieten!

Terug
Bovenaan