Vertellen.......

En bij de CB test moet je er 2 weken bij optellen, dus als er 1-2 staat dan ben je 3-4 zwanger.

Ga er maar lekker van genieten want je bent echt zwanger!

Gaan we ook zeker doen! Volgens mijn berekening ben ik 5.2 dus ben benieuwd haha

Kunnen we het zondag gelukkig toch vertellen!
Hebben jullie het al aan iemand vertelt?

maak je niet druk meid. In week 4 tot 5 had ik ook echt een lichte streep. Wil je een dikke vette dan moet je week 6 testen hahaha ik had van de week een dikke vette streep. Maar het zegt niks een streeep ......ja vul maar in

Ik heb met bijna 7 weken een echo gehad en daarna heb ik t al een heleboel mensen verteld; familie en directe collega's. Ik kan t echt niet 12 weken stil houden... Ten eerste valt t bij mij al op dat ik niet drink ;-) en ik heb voornamelijk vrouwelijke collega's die ook moeder zijn, zij hebben meteen door dat ik zwanger ben...
En laten we eerlijk zijn, het is toch bizar om bijna een derde van de hele zwangerschap niet te kunnen delen met mensen in je naaste omgeving..!

Vandaag hebben we het onverwachts aan mijn pleegmoeder vertelt want ze zat zi te vissen konden het gewoon niet meer voor ons houden. Het is lastig dat mensen weten dat we bezig waren doordat we in het zh terecht kwamen.

Bij mij zal het niet snel opvallen want ik drink zo ie zo niet maar het is wel fijn als je het met iemand kan delen.

Wij hebben 6 aug de echo... Spannend!

Ik heb het ook al tegen iedereen verteld hoor!!!Ik heb 1,5 week geleden de eerste echo gehad en zag het hartje,...zo mooi,...maar ik ben ook niet iemand die het lang geheim kan houden!!Al die lieve leuke reacties, geven je ook heel veel zelfvertrouwen!!!!Ondanks dat ik 2 miskramen heb gehad, zou je misschien zeggen, wacht er ff mee,..heb er wel een paar weken langer mee gewacht dan de eerste 2 keer,...maar god wat was dat moeilijk zeg!!!!Als het mis gaat zijn die zelfde mensen er ook weer om je bij te staan,...en dat geef je ook weer meer rust,...dus mijn mening,...lekker vertellen!!!!
Dikke kus Nance

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,
de opa's en ook oma's zullen morgen vast ontzettend blij zijn met dit grote nieuws,

wij hebben het onze familie al verteld, ik kan moeilijk me mond houden, ik moest eerst aan het idee wennen dat ik zwanger ben omdat het eigenlijk niet gepland is maar nu ben ik er erg blij mee en schreeuw ik het van de dagen af, maar wil zo wie zo even de eerste echo afwachten of we dan het hartje zien kloppen,
ik moet 16 augustus voor het eerst naar de verloskundige toe.
heb jij al een afspraak staan?

Terug
Bovenaan