Vervelen tijdens verlof..

<p>Hoi dames!</p><p>Ik ben nu 36+1 weken en officieel met verlof sinds vandaag. De één kijkt hier enorm naar uit maar ik niet. Ik heb namelijk geen flauw idee wat ik de komende weken moet gaan doen. Alles omtrent babykamer, spullen, kaartjes, schoonmaak etc is al af en ik ben geen type die de hele dag kan liggen niks doen. Ik kan niet wachten tot die kleine er is en kijk enorm uit naar de "vrije" tijd met die kleine uk, maar ik zie echt op tegen de komende weken voordat hij er is.</p><p>Iemand tips, suggesties? </p>

Ik was ook echt bang me te gaan vervelen haha. Ik ben toen in mijn verlof gaan sporten (overdag ipv s avonds zoals tijdens de rest van mijn zwangerschap). Ook heb ik een naaimachine gekocht en ben ik kleding gaan vermaken die ik (ook in mijn verlof) uitzocht en kocht bij tweedehands winkels. En wij zijn nog 6 dagen naar Zwitserland geweest in de bergen wandelen de eerste week van m’n verlof. Daarmee en met wandelingetjes door de stad, koffietje en krantje hier en daar heb ik me uiteindelijk wel vermaakt. Er was een hittegolf hier de week voor de kleine kwam dus die week wel vooral thuis met m’n voeten in een bakje en Netflix gezeten helaas ?.

Was ik ook bang voor. Het was wel in de zomer dus heb veel in de tuin gezeten aan het zwembad gelegen en op het terras gezeten. Scheelde dat veel mensen ook vrij waren, dus dat was fijn. 

Andere ideeën: stukjes wandelen, magazines lezen, boek lezen, bakken of lekker uitgebreid koken. 
Ook ben ik series op Netflix gaan kijken. En als je het leuk vindt om te breien of haken, een knuffel of deken zelf maken voor de kleine?
Succes met de laatste loodjes

Daarom hadden wij heel bewust weinig aan de babykamer gedaan tot mn verlof begon zodat ik al die weken bezig was met laminaat leggen, schilderen en behangen en leuke dingen kopen voor de babykamer.
Veel vrouwen hebben daar waarschijnlijk helemaal geen zin in de laatste weken maar ik vond het heerlijk en heb me niet verveeld ;) 

Herkenbaar! Ik heb mijn stamboom uitgezocht (kan tegenwoordig via internet, alle aktes zijn ingescand te vinden) en mijn fotoalbum zo ver bijgewerkt (ik maak altijd een album per jaar). Bakken heb ik ook veel gedaan inderdaad!

Hi gebruiker! 
Zelf ben ik bijna 41 weken zwanger dus ik hoop allereerst voor je dat je niet zolang hoeft te wachten op je kleine.
Maargoed, ik denk dat je over 1,5 week vast nog een keer het kamertje zal gaan soppen. Misschien de rest van je huis ook nog wel een keertje. Spreek verder met vriendinnen af, lekker een bakkie doen. Wandel, fiets of beweeg lekker. Ga de stad nog even in, lees een goed boek, kook/bak en vooral geniet nog even!!

Terug
Bovenaan