Hoi!
Ja ik heb wel een paar tipjes!
1. Activiteit. Super goed om lekker te blijven bewegen. Met kutweer, ga zwemmen. Ben je heerlijk moe daarna zodat je lekker kunt relaxen en filmpje kijken. Zalig! Bij goed weer, zoek een lekker bos in de buurt en ga wandelen. Neem een buurhond mee? Ik hou echt van de natuur dus voor mij geen straf dat ik dit straks heerlijk kan gaan doen.
2. Koken! Koop een lading tupperware bakjes en ga alvast lekker verse pastasauzen maken, bami, hachee, wat je ook lekker vindt en in kan vriezen. Weet je hoe heerlijk het is als je straks met je baby niet hoeft na te denken wat je moet doen met avondeten en dat je het zo vers uit de vriezer kan halen! Maar weet dat je ook heel veel taarten/ cakes gewoon kunt invriezen. Weer makkelijk voor alle kraamvisite die gaat komen.
3. Klusjes doen waar je normaal NOOIT aan toekomt. Ik heb echt al een hele lijst. Denk aan de financiele administratie, horloges die stil staan eindelijk laten maken, foto`s laten drukken die al 3 jaar op je iphone staan en je niks mee doet (hoe zonde is dat). Maar denk ook aan de praktische zaken, is je zorgverzekering voor je baby al geregeld, aansprakelijkheidsverzekering moet worden aangepast etc. Dit soort lijstjes maken en afvinken maar.
4. Sociale agenda. Iedereen is druk, druk, druk. Maar jij hebt nu eindelijk tijd! Zoveel meiden werken tegenwoordig niet meer fulltime dus ook doordeweeks kun jij wellicht nu een keer heerlijk bijkletsen en houden jullie allebei wel het weekend vrij voor andere bezigheden en verplichtingen.
5. Lekker naar de bios! Gewoon alleen. Bakje popcorn en zitten maar.
6. Zwangerschapsmassage + schoonheidsbehandeling plannen. Misschien nog een keertje yoga en lekker kletsen met medezwangeren?
7. Enveloppen van de geboortekaartjes vast laten binnen komen en de adressen erop. Dat kan gewoon! Sommige sites geven dit ook aan. Super handig! Ligt het vast klaar.
Hopelijk heb je er wat aan!