Vervelend bericht

Hoi meiden,

Van het weekend heb ik een heel vervelend bericht te horen gekregen.
(Even ter waarschuwing voor de zwangeren onder ons, misschien moet je dit maar niet lezen)

Een vriendin van me heeft ook schildklier problemen net als ik.
Zij werd dikker en ook haar enkels waren opgezwollen. Soms had ze ook last van haar buik.
Ze is meerdere malen bij huisarts geweest, en die schreef het af op haar schildklier.
Van de week had ze verschrikkelijke buikpijn. Ze is gaan werken en de dag erna ook. Het werd zo erg dat haar vriend haar is komen ophalen en zijn ze weer naar huisarts gegaan. Die voelde iets "hards" zei tegen haar dat het of een vleesboom of een tumor was en heeft haar weer naar huis gestuurd.
De dag erna is ze met ambulance met spoed naar ziekenhuis gebracht.
Daar bleek na een echo dat ze al 8 maanden in verwachting was, dat ze al 3 dagen met weeën liep en dat het kindje inmiddels was overleden!
Ik vind het zo'n rotbericht! Ze is helemaal in de war, wil haar kindje mee naar huis nemen om ervoor te zorgen maar ipv mee nemen naar huis, wordt haar meisje vandaag begraven.
Goh, wat voelde ik me rot zeg. Myrthe sliep al, maar ben gelijk even gaan kijken bij mijn meisje. Even een kusje en kroel.
En wat een kl******* huisarts! Of ze zelf het idee had dat ze zwanger was of nog ongesteld werd tussendoor weet ik niet. Ik wil haar nu niet lastig vallen met dat soort vragen.
En haar zusje is over 2 weken uitgerekend! Die heeft nu hoge bloeddruk en eiwit in dr urine, van de stress.

Ik moest dit even kwijt.

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Dat is idd een heel vervelend bericht, wat erg zeg.
Ze wist dus niet dat ze zwanger was?!
En je zou toch zeggen als zij met dergelijke klachten bij de huisarts komt dat die zou voelen dat er een baby zit, daar zijn die mensen toch voor!
En dan ook nog terwijl haar zusje bijna moet bevallen! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en idd die vragen zal ze nu niet kunnen gebruiken, je kunt nu niet meer doen dan voor haar klaar staan!
Jij ook heel veel sterkte komende tijd!

MJ

Ach jeetje meid, wat ontzettend sneu allemaal.
Dat is indd een heeel vervelend bericht.
Ik wens jou en je vriendin en haar zusje die nog moet bevallen heeel veel sterkte de komende tijd.

Liefs marielle

Zoals andere zeggen die vragen doet er nou niet toe als je er maar voor haar kan wezen. Ik moet zeggen van haar zusje dat komt niet door de stress het kan teken zijn van pre-eclampsie hoeft niet he kan ook van afscheiding wezen ik herken het helemaal mijn zus is overleden toen ik zwanger was van milton en mijn zwangerschap toen ik op het laatst liep eindig in pre-eclampsie maar dat is allemaal goed gegaan. Maar dat van je vriendin het is onbegrijpelijk ik zou zeggen heel veel sterkte het is niet te bevatten

groetjes lisette

hey reneke,
wat een vreselijk bericht!!!!
en wat een rare huisarts.
meid heel veel sterkte, wat moet het vreselijk zijn voor je vriendin en niet te bevatten net als lis zegt.
zo ineens ben je zwanger,, maar het kindje is al overleden.. vreselijk!

sterkte!!!!

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan