Hoi hoi,
Lief dat jullie allemaal meevoelen. Ik had haar al een tijdje niet gesproken, maar dat neemt niet weg hoe erg ik het vind.
Ik hoorde net dat ze zelf wel dacht zwanger te zijn. Ze heeft ook een test gedaan, maar die was negatief. Nu (achteraf gezien) heeft ze de eerste 3 maanden nog gemenstrueerd en toen ze de test deed was ze al 5 maanden zwanger. Die was negatief.
Haar meisje heeft ze ook voelen schoppen, maar omdat de huisarts haar ervan verzekerde dat het lag aan haar schildklier en darmen, is ze daar ook vanuit gegaan.
Toen ze vertelde aan die arts dat haat test negatief was, heeft hij ook niet verder gekeken dan zijn neus lang is!
Ze heeft vorige week een bloeding gehad en toen is het kindje overleden. Op dit tijdstip wordt Iza begraven in besloten kring. Binnen 2 weken krijgen ze bericht hoe het komt dat ze is overleden.
Heftig!
Ze krijgt wel haar 16 weken "zwangerschapsverlof" en heeft ook kraamhulp gehad voor haarzelf.
In het ziekenhuis na haar bevalling kon ze kiezen tussen naar huis gaan of daar blijven en op de kraamafdeling tussen allemaal pasbevallen moeders te liggen. Keuze snel gemaakt!
Wat een domme gezondheidzorg mensen zijn er hier!
Liefs Reneke