Vervelend probleem...

Oei meid idd vervelend.... Ik sluit me aan bij bovenstaande. Ik had hier ook last van als ik smorgens op de wc zat te kokhalzen. Van de kracht in mijn middenrif kwam er ook urine uit. Heb wel idd vorige zwangerschap de tip gekregen om die spieren onder goed te trainen! Je kunt er namelijk ook last van houden na de zwangerschap.

Dus geen plasjes inhouden, goed helemaal uitplassen en iedere dag Ff twee tot vijf minuutjes je spieren onder aan en los, aanspannen en loslaten.

Liefs

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie tips, mijn blaas is helaas verzakt, ik heb al volop fysio gehad en ben bij een uroloog geweest. Mijn blaas moet operatief opgehaald worden, maar is het beste na je laatste bevalling, omdat de kans groot is dat ie anders weer verzakt.
Ik ga maar eens 's nachts zonder slip proberen...

Geniet allemaal van deze mooie dag!

hey meid

vervelend dat je daar zon last van heb
een paar jaar terug had een vriendin van mij uitslag daar benede en toen zei haar moeder je moet er voetschimmel creme op smeren. me vriendin had echt zo iets van ja hallo dat is voor op je voeten maar ze heeft het gedaan en ze was er met een paar dagen van af... ik weet alleen niet meer welk merk het was en of je dat ook mag gebruiken in je zwangerschap maar dat zou je even moeten na vragen.

weet niet of je er iets aan heb maar denk meld ut toch even

kusss

Hier een zuster die werkt met bejaarde....
Bijna iedereen bij ons (vrouwen) worden van onder ingesmeerd met miconazol creme.
Idd ook voor voetschimmel, maar dus ook in de liezen.
Vraag wel even of je dit nu mag gebruiken aan je huisarts. De creme kan gewoon bij het kruidvat gekocht worden.

Terug
Bovenaan