vervelend!

ik denk dat ienimiene het in zijn algemeenheid bedoelt Wilma, tenminste, zo lees ik het wel..niet naar jou persoonlijk toe maar voor iedereen bedoelt ze het denk ik...

Ik heb gereageerd bij zwanger worden na een Mk en daar laat ik het ff bij...

iedereen succes en veel geluk met alles!

liefs sweety

Hoi Wilma,
Volgens mij refereert inimieni aan de reactie die ze op de andere discussie had gezet.
Dat inleven was niet voor jou bedoeld.
En ook ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan.
Liefs Melanie

Hoi Wilma,

ik bedoelde inderdaad iets anders en ben het juist met je eens hihihi.
Maar verder heb ik ook zoiets van, laat ze maar in d'r sop gaarkoken en ik heb mijn mening gegeven en daarmee basta....

hahaha, ik dacht al dat dat niet voor mij was bedoeld!

wat een discussie niet!!

ach ja!

de groetjes allemaal!

Tja deze hele discussie is laatst ook al gevoerd met een ander die een mk kreeg en vond dat zwangeren niet mogen klagen. Ik gaf toen al als antwoord dat ik het heel spijtig voor haar vond maar dat op dit zwanger zijn forum iedereen het recht heeft om van zich af te praten. Juist omdat de buitenwereld al verwacht dat je 9 maanden op een wolk zit ondanks dat sommigen 9 maanden spugen, bijna niet kunnen lopen van de pijn of bloeding na bloeding hebben. maar goed daar kreeg ik als antwoord op dat zij in haar zwangerschappen nooit had geklaagd.

Ik vind ook dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden, ik leef met iemand mee die een mk kreeg/meemaakt ook uit eigen ervaring maar iemand die veel last heeft van kwaaltjes of die hormonen leef ik net zo goed bij mee. Een zwangerschap zet je hele wereld op zijn kop, daarbij veranderd je lichaam ook nog eens compleet  en dan is het  toch logisch dat je dan soms even niet zo happy bent.

Ik vind het heel jammer dat je zelfs op een zwanger zijn forum tegenwoordig niet meer gewoon kunt zeggen dat je er even doorheen zit en gewoon gesteunt maar ipv als een ondankbaar tiepje word afgebekt. Dacht toch echt dat we hier waren om elkaar te steunen ipv nog onzekerder te maken dan we al zijn.

tja, ik ben het helemaal met je eens!!
het si ook wel krom!

ik erger me daar ook erg aan, vandaar mijn topic...hihih

groetjes

Terug
Bovenaan