vervelende haargroei!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, beetje rare vraag misschien maar sinds ik zwanger ben heb ik haren over mijn buik. niet echt zwarte haren maar ze irriteren me enorm! ik durf echt niet te gaan zwemmen of iets dergelijks.

En scheren is natuulijk helemaal geen optie want dan worden de haren dikker. ze zijn nu erg donkerblond zeg maar en gelukkig niet heel erg dik!
Wie heeft dit nog meer en kan iemand mij vertellen of deze haren weer weg gaan??

Gr angela

* 18 wkn/4 dgn

Hoi Angela,

Maak je niet druk want haargroei heeft met de zwangerschap te maken.

Ik heb dat ook bij mijn eerste zwangerschap gehad, echt ongelooflijk veel lange donker blonde en een paar zwarte haartjes.

Dat terwijl ik helemaal niet behaard was, mijn manneke zei altijd ''je hebt geen een haartje op je lichaam''.

Raar maar het verdween na  mijn bevalling beetje bij beetje.

maar nu heb ik het weer, dus ik maak niet ongerust want ik weet dat het door de zwangerschap komt en weer gaat verdwijnen.

ik had voor mijn zwangerschap heel weinig blonde haartjes op mijn benen maar  dat is nu ook meer als normaal.

Dus maak je niet druk, het gaat na de bevalling vanzelf over.

Groetjes mama van Emir en 16 wk 1 dg zwanger van ons 2e wondertje  

Geen zorgen! Het hoort erbij! Na de zwangerschap zijn ze zo weer weg!

x ing

Ik heb van mezelf heel donker haar en moet ook echt mijn benen om de zoveel weken scheren. Nu ik zwanger ben komt de haargroei op mijn benen veel minder voor.
Ik hoef ze bijna niet te scheren, gelukkig.

liefs Suus

ow gelukkig! ik ben dus niet de enige hihi...
Het is echt heel vervelend omdat je er zo weinig aan kunt en durft te doen.

de haren onder de navel epileer ik wel omdat deze echt zwart zijn en dat gaat me net iets te ver maar de rest laat ik gewoon zitten...
Wat ik wel doe (en is misschien wel een tip) is me insmeren met nivea summerBeauty zodat je een beetje een tintje krijgt..dan vallen ze misschien minder op...bij mij is het probleem alleen dat ik niet echt getint raak van dat spul dus het pakt niet..maar welke wel helpt is die van Dove!

ik hoop dat ze bij mij ook lekker uit gaan vallen zodra ik bevallen ben want ik schaam me zelfs voor mijn vriend nu haha...maar hij zegt er nooit iets van gelukkig

x angela

Hahaha... meid: volgens het bakerpraatje krijg je een ZOON!

nee hoor, alle gekkigheid op een stokje: Het zijn de hormonen en het is een  heel normaal verschijnsel. Je moet je zeker niet gaan schamen ervoor... het is gewoon de natuur!

groetjes
KC

hihi heel veel denken ook dat ik een zoontje krijg haha...
zal toch wel weer wat zijn he :p

mmm.... aan de andere kant is misselijkheid een teken dat je een meisje krijgt...
en als ik het goed heb begrepen heb jij hier wel (helaas) last van...
dus dan weet je het nog niet...
willen jullie het wel weten? want je bent bijna 20 weken hé?

Terug
Bovenaan