vervelende haargroei!!

ja helaas wel! heb nu zetpillen

en loop nu tegen de 20 weken aan ja...nog iets meer dan een weekje :)
en op 2 juli ga ik vragen wat het wordt... dan heb ik namelijk de 20 weken echo!

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap juist heel weinig haargroei had. Nou heb ik ook geen overmatige haargroei verder, maar toen  had ik echt bijna geen okselharen en beenharen meer.
Ik scheerde dus amper meer, natuurlijk nog wel af en toe (beetje ijdelheid....).

Ik heb toen een zoon gekregen.

Vorig jaar had ik juist heel veel haargroei, de zwangerschap liep uiteindelijk na 17 weken helaas mis, maar heb toen wel  een meisje gebaard.

En nu.......nu ben ik er nog niet echt achter........

Ben wel benieuwd of het deze keer ook klopt......

gr mama van MD

NOu ik zit ook onder hoor, echt lelijk maar gelukkig blond FEWWW... wij krijgen trouwens wel een manneke dus hij klopt bij mij :p

hoi dames.....

blij te lezen dat ik niet   de enigste ben haha
heb ook veel haargroei op mn buik veel blonde rechtopstaande haartjes en lange zwarte haartjes bij mn navel verder scheer ik mn oksels en benen juist minder vaak

bij zeiden ze met 20 weken echo eerst dat een jongen was later zou t een meisje zijn heb een duidelijke echofoto waarop een meisje!!! te zien is haha
dus ga er ma vanuit dat we een meisje krijgen zei de vk hhaha

xxx

hoi

heb er nu ook weer last van,bij mijn dochter ook en dit keer krijg ik een zoon dus dat wil ook nix zeggen haha gr wendy17 wk zwanger

Terug
Bovenaan