vervelende partner

Tja wat een verhalen.
Zo zien we maar mamajessica iedereen heeft er wel wat mee.
Mijn hormonen vallen gelukkig wel mee maar ja man lief.....Bij m'n eerste zwangerschap beloofde hij al om te stoppen met roken, maar ging buiten en in garage roken. Met grote mond zei hij bij volgende zwangerschap stop ik helemaal...ja ja dacht ik. 3 weken terug zijn we op vakantie gegaan en hij stopte met sigaretten en alleen nog een sigaartje en als ik weer ga werken stop ik helemaal. Nou bij hem begonnen de hormonen te gieren ipv bij mij..haha.
En van de week is hij weer gaan rijden(vrachtwagen chauffeur int) ik denk die rookt gelijk....maar nee alleen een zak drop had hij gekocht zei hij aan telefoon. Kan het niet controleren maar aan zijn stemmig aan de telefoon te horen rookt hij echt niet.
En moet ik het weekend met zijn hormonen rekening houden denk ik. (klinkt nu wel erg heftig maar zo heftig is het ook weer niet hoor) Ben trots op hem dat hij nu echt stopt!

En Maaike, ik heb ooit ergens gelezen dat mannen dat niet kunnen omdat vrouwen een veel hogere pijngrens kunnen verdragen dan mannen!!!

Succes er mee.
Groetjes Rianne

Het lijkt alsof wij de enige zijn die het zwaar hebben, maar soms hebben de mannen het zwaarder. Ik krijg van mijn man te horen dat ik wel ben veranderd sinds ik zwanger ben. Duh, lijkt me niet meer dan logisch. Er gaat een hoop om in je lichaam en de hormonen gieren af en toe enorm door het lijf. Doordat wij zwanger zijn, moeten zij veel meer rekening houden met ons en soms is dat wel eens lastig. Ik zelf heb ook ruzies gehad met mijn vriend omdat ik maar niet kon geloven dat hij het niet zag of door had. Toen ik hem verteld had hoe ik mij daarbij voelde hield hij er veel meer rekening mee. Nu als ik lig te huilen, dan troost hij mij en pakt hij mij stevig vast. Precies wat ik nodig heb. Maar ik weet ook dat hij af en toe ook wat nodig heeft in plaats van een zeurderige vrouw die weer eens last van haar hormonen heeft.

Ik begrijp je wel heel goed, het is echt niet leuk. Maar ruzie is ook niet leuk en niet goed voor je. En vaak, achteraf gezien, heeft het totaal geen nut. Dan gaat het eigenlijk nergens over. En het feit dat mannen dan net doen of er niets aan de hand is, is puur omdat het helemaal niet belangrijk is. Wij maken er een punt van, zij niet. Misschien moeten wij dan ook maar leren om er geen punt van te maken, eens kijken hoe de mannen daarop reageren.

Sorry, misschien dat ik nu mijn eigen frustraties eruit gooi en heb je hier waarschijnlijk helemaal niks aan.

Liefs,
Kim

Hallo dames,
Heel herkenbaar allemaal! ook ik heb dankzij de hormonen een nog korter lontje dan normaal, dus dat moet mijn vriend ook regelmatig bezuren. Daarnaast is het voor hem ook heel spannend om vader te gaan worden. ook zijn hele leven gaat veranderen dus daardoor is zijn humeur ook af en toe wat anders dan normaal, heel begrijpelijk toch?
Wij schreeuwen af en toe even tegen elkaar, praten het daarna rustig uit en dat lucht voor allebei enorm op. Voor ons hoort ruzie maken er af en toe gewoon even bij, daardoor houdt je niet minder van elkaar zeggen wij altijd haha. meestal lachen we samen nadat we het hebben uitgepraat om hoe stom we allebei deden haha.

Tja...het hoort er allemaal bij.

Liefs,
Mar

Dag lieve mamajes,

hoe is het gegaan meid... ? heb je je hart een beetje kunnen luchten en hij misschien ook? Is voor hem ook allemaal spannend inderdaad....

mijn echtgenoot zei gister nog; ik vind het bij een 2e veel makkelijker hoe ik met jou om moet gaan.. bij de eerste wist ik af en toe echt niet hoe ik moest reageren.... voelde ik me natuurlijk even flink schuldig want ik heb geen makkelijke karakter... zeker niet met die vliegende hormonen....

Moest gewoon ff aan je denken....

XXX
Sunny

hoi hoi,

het gaat gelukkig alweer een stuk beter.

we hebben het erover gehad. hij gaf aan dat door de spanning van 1e keer papa te worden en het zo snel en zo goed mogelijk willen maken van de babykamer hij inderdaad erg vervelend kan zijn.

ik heb uitgelegd dat ik daar nu niet mee om kan gaan en dat ik daar heel verdrietig van word. normaal smijt ik het gewoon verbaal terug, maar nu lukt dat niet.

dus hij gaat er nu beter op letten.

we zullen zien, so far so good.

x jessica

hoi hoi,

ik had gisteren al een reactie geplaatst maar die blijft blijkbaar niet "plakken".

we hebben het erover gehad, en hij gaf aan dat de spanning van de eerste keer papa worden hem soms teveel word en hij dan erg vervelend doet.

hij gaat zn best doen.....so far so good

x jessica

oke...poging nummer 3 om een bericht te posten.

we hebben het uitgepraat hoor.

de spanningen van de eerste keer papa worden, word hem soms teveel en dan gaat hij vervelend doen.

hij zal eraan werken, so far so good.

x jessica

Terug
Bovenaan