<p>Hi iedereen!</p><p>Ik ben 15 weken zwanger en wij wilde graag een Joolz kinderwagen, deze zijn zoals jullie weten aan de prijzige kant en zagen nu een aanbieding van 699,- al met al hebben we dus onwijs korting en hoe dan ook gaan we die toch nodig hebben straks!</p><p>Nu komt het, kennen jullie ze? De bemoei-moeders? Nee, niet je eigen moeder. Maar die van rond dezelfde leeftijd of net iets ouder die alles beter weet, onzin vind, in de weg vind staan, of de reactie waaraan ik me op vreet:</p><p>"ik zou dat niet durven hoor zo vroeg een kinderwagen kopen, ik durfde het pas bij 20 weken"</p><p>Oke, dus... ja... ik vind dit zo bijzonder irritant. Waarom in hemelsnaam zou je iemand bang maken dat het nog steeds mis kan gaan als iemand een kinderwagen heeft aangeschaft??? Wie doet zo iets. En nee het zijn geen vriendinnen maar kennissen of oude schoolgenootjes die zo reageren onder mijn facebook-post. Why?</p><p>Ja, we zijn ontiegelijk enthousiast, zowel mijn vriend als ik (beide 26 jaar). We weten niet alles van de wereld maar we doen ons best en zijn zó gelukkig. </p><p>Of ligt dit aan de horror hormonen? Ik vind zulke meiden nu echt stom! Wie kent dit? Galspugen mag ?</p>