... vervelende vragen ...

Over vervelende opmerkingen gesproken:
Toen ik op mijn 25 ste een miskraam kregen zei iedereen "gelukkig ben je nog jong..je hebt nog tijd zat
(ruim 3/4 jaar na de miskraam was ik zwanger van mijn dochter die ook na de zomer naar school gaat)
Toen ik was bevallen van mijn zoontje 6 weken te vroeg (nu 1,5) zei iedereen: je zult wel blij zijn dat je niet met zo'n buik de zomer door hoeft! Ik wilde niets liever dan met een grote buik lopen!
En nu mijn zoontje dus 1,5 krijg je de vragen "en..zit het er nu op..en..komt er nog een..mijn schoonzus had voor mij besloten dat wij geen kids meer zouden krijgen want zij denkt haar broer beter te kennen dan ik mijn man! In ieder geval zijn we nu net 1 maand gestopt met de pil..en moet ik morgen ongi worden..ik voel al veel buikpijn dus het zal wel niet raak zijn..was ook te mooi om waar te zijn eteen raak..helaas waarschijnlijk een decemberkindje..

Issabel

ik bedoel natuurlijk helaas GEEN december kindje..of wel..of niet....ik ga maar slapen dan weet ik het eerder.

Issabel

Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat de vrouwen vaak de opmerkingen maken! Bij ons was het mijn schoonvader! Toen mijn schoonzus en zwager hun tweede zoon kregen, keek mijn schoonvader mij aan tijdens de kraamvisite en zei: Zo, en nu mag jij voor de meiden gaan zorgen. Waarop ik gelijk antwoorde: Als u het niet erg vind, gaan wij liever eerst trouwen. Wij waren toen net 2,5 jaar bij elkaar. Het heeft voor hem lang geduurd, 7 jaar in totaal, voordat wij zwanger waren. En toen werd het nog een jongen ook! (Hij wil zo graag een kleindochter) Na de geboorte van onze zoon hadden we besloten dat er geen tweede zou komen. Wij zijn erfelijk belast, en pas rond de 20e week kunnen ze zien of alles goed is met het kindje. Dat vonden we best zwaar, dus we besloten het niet nog een keer te doen. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en we raakten in februari weer zwanger. Big surprise!   Dat had niemand meer verwacht. Helaas ging het mis, en weet iedereen dus dat we het weer opnieuw gaan proberen. Nu hoor je dus: Hoe gaat het, Loopt je cyclus alweer normaal en de absolute winnaar (van mijn moeder) Weet je , die van die heeft het ook gehad, en bij haar..... De vorige keer trapte ik daar ook in (heb eerder een miskraam gehad), en toen lag mijn hele priveleven op straat. Daar kijk ik nu dus wel voor uit!
Maar verder krijgen we veel lieve en leuke reakties.

Groetjes, Kat

Ha Bloempje!

Volgens mij is onze situatie bijna hetzelfde! Jij hebt je NOD 22 mei in ronde 6 en ik 24 mei in ronde 5. Ook wij gaan er dus flink tegenaan deze maand.

Weet je wanneer je eisprong is? Ik had in m'n cyclus vorige maand met temperaturen een lichte verhoging op dag 16 van 37,2 naar 37,4 en daarna op dag 21 naar 37,9. Weet dus niet wanneer die van mij nu geweest is. Dag 21 lijkt me zo laat met een cyclus van 26 dagen? Deze maand ga ik met ovulatietesten proberen na te gaan wanneer m'n eisprong is!

Heel veel succes met klussen en geniet ervan!

groetjes Linny

Terug
Bovenaan