Ververste nod-lijst, wijzigingen aub doorgeven....

hoi toto

hij ziet er erg mooi uit!!! volgens mij doe je dit al jaren haha!! alleen jammer dat ik geschrapt ben. zou ik er toch weer op mogen??

janine 27 jaar, 2e ronde, NOD 20 aug

hé toto,
wat een lijst hé, mij mag je er nog bij zetten zit wel nog in ronde 0 hoor.
ik ben nathalie 25 jaar en zit dus in ronde 0.
ik zag trouwens dat blankie nog bij de niet zwangere staat maar die is zwanger inmiddels.

groetjes nathalie.

hai Toto,

ik zag dat ik me vergist had in de ronde waarin wij zitten.
ik had gezegd dat we in ronde 23 zaten maar helaas zitten we al in ronde 24.het is nti anders.zou je het willen veranderen in de nieuwe lijst als je die maakt tzt?alvast bedankt in ieder geval.

enne hij ziet er goed uit hoor de lijst.

liefs nathalie(nickname naatje)

Hai Toto,

Mijn NOD is geworden 2 september, 5e ronde 2e kindje

Tebbe

Hoi Toto,

Hij is leuk geworden! Ik heb nog niet helemaal door hoe dat met die kleurtjes moet, maar ik heb vanmorgen wel jouw plaatjes gepikt voor de lijst. Ik kan alleen plaatjes plakken als ze hier op de site staan. Ik heb ook de NOD lijst en de zwangerenlijst gescheiden. Op de zwangerenlijst stonden nog niet de laatste aanwinsten. Ik heb hem terug gezocht tot de laatste NODlijst van Sas. Daarom staan alleen de laatste aanwinsten erop.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Geen probleem joh, nu ik ben geen uitproberen bleken die plaatjes heel simpel te zijn.
Je zoek gewoon een leuk plaatje op internet op en verwijst naar die betreffende site.

Ik had mijn zwangere lijstje trouwens nog van sas haar lijst vandaar dat het er meer zijn.

Groetjes Toto

Bedankt weer voor de mooie lijst!! Hopelijk sta ik na 17 augustus bij de zwangere dames en vele met mij!!
Suc6 met klussen
Gr mees (ronde9)

Terug
Bovenaan