Vervoer 21 juli

Hoi allemaal,

het is wat vroeg, maar ik denk, ik zet het er maar vast op! Ik heb  begrepem dat er wat mensen zijn die 21 juli wel willen komen, maar niet weten hoe ze dat moeten regelen met het vervoer. Er komen ook een aantal mensen die al hebben aangeboden dat ze wel iemand mee kunnen nemen in de auto! (Marijke, rijden Senna en jij nog met mij mee?)

Anderen zijn van plan met het openbaar vervoer te komen.

Ik heb al eerder geschreven dat ik evt wel iemand op wil halen van het station, als er wat voor Laura geregeld kan worden op onze ontmoetingsplaats, want ik heb maar 1 maxi-cosi en ik ga ervan uit dat iemand die met de trein komt geen maxi-cosi meeneemt, want dat wordt wel een enorm gesjouw.

Ik doe dit alleen maar 1 keer, want ik ga mijn kleine meid niet meer bij anderen achterlaten, zeker omdat ik jullie ook niet zo goed ken.

Als er hier nou mensen zijn die iemand mee kunnen nemen vanaf een bepaalde plaats, of mensen die problemen hebben om er te komen, kunnen jullie dat misschien hier onder melden. Zo kunnen we misschien voor iedereen die wil komen een oplossing bedenken met z'n allen.

Groetjes Ilona

Hoi,
Zowiezo een lief aanbod van je Ilona om de meiden van het station af te halen.
Wat betreft die maxicosi.... je mag die van mij dan wel lenen hoor.
Ik weet niet hoeveel meiden en kids er op het station opgehaald moeten worden, maar met 2 maxi-cosi's kunnen er tenminste 2 mama's en 2 kids mee.
En ik let wel voor je op Laura hoor. Geen punt. Maar ik snap dat je haar maar 1x bij ons "vreemden" wil laten.
Groetjes Veerle

hoi ilona,

ja wij willen heel graag met je mee rijden 21 juli!!
mijn man moet gewoon werken en die heeft de auto nodig.
dus als je aanbod nog geldt, heel graag!!

liefs marijke

Ja, hoor, jullie kunnen meerijden...

mijn e-mailadres is ilonaenmattijs@oswijma.nl dan kunnen we tegen die tijd hoe en wat afspreken. Ik hoor wel van je tegen die tijd.

Groetjes Ilona

Hoi, hoi,

ik kom met de trein vanuit Oss. mijn man moet waarschijnlijk werken, maar ik wil toch heel graag komen. In de trein kan ik anderen om hulp vragen, maar ik weet niet hoe van het station naar onze ontmoetingsplek kan komen. misschien  wil er iemand afspreken op   het station en samen met mij gaan?

Ik ben was plan om de reiswieg mee te nemen (als arjun er nog in past), maar ik denk dat de maxi-cosi makkelijker is..

groetjes Rosita

Hey Rosita,

ik kan je op komen halen van het station als je dat wilt. Een maxi-cosi heb je dan ook niet nodig. Arjun kan dan wel in die van Laura! Als dat het makkelijker voor je maakt, mail je me maar even tegen die tijd, dan spreken we af hoe we dat voor elkaar krijgen.

Groetjes Ilona

Hoi Veerle,

bedankt! Het staat misschien een beetje raar van Laura bij vreemden achterlaten, maar ja, het is wel mijn kleine meisje. Ik heb dit ook alleen maar aangeboden na overleg met Mattijs, want hoewel we allemaal al een half jaar elkaar hier spreken, vind ik het toch wel een beetje eng. Nou ja, als jullie in het echt allemaal zo zijn, zoals hier, komt het helemaal goed, maar toch.. Nou ja, je begrijpt me wel! Daarom wil ik dus ook maar 1 keer heen en weer rijden. Iedereen zal er zo over denken, dus als ik er twee tegelijk mee kan nemen, dan scheelt dat alweer. Ik vind het ook zo zielig voor Laura om als we daar zijn, haar weer terug in de auto te zetten!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan