Vervoer 21 juli

Nou, ilona, ik vind het heel wat! Ik weet niet of ik Loek bij de anderen achter zou laten... We hebben elkaar toch nog nooit gezien. Maar we zullen goed op haar passen!

Ieloon,
Wat ben jij een lieverd zeg! Ik weet niet of ik Femke bij vreemde mensen zou achter laten.
Ik wil ook best mensen ophalen.
Ik kom vanuit Eindhoven. Ik kan een extra kinderwagen meenemen.
Misschien Rosanne of Annemiek?
Laat maar weten.
gr linda

Mijn man komt misschien ook mee, dus dan zitten we met plek in de auto...Ik laat nog wel wat weten. Misschien een beetje lullig, maar ik ben graag niet gebonden. Het is zo lang rottig gegaan met Loek dat ik graag vrij ben om elk moment te kunnen gaan als het niet goed gaat. Als ik met iemand meerijd of iemand meeneem, kan dat niet, snap je?
Ik ben er nog een beetje en stresskipje onder, dat moet nog slijten

Hallo

Even deze omhoog nu het dichterbij komt....!!!
Het gaat trouwens een stuk beter met Loek. Eigenlijk komt dat vooral omdat ik mijn best doe om er relaxter mee om te gaan. Ik ben best een stresskipje. Loek doet het gewoon best goed, maar door al het gedoe durf ik er niet zo goed vanuit te gaan. Ik voel me toch een beetje lullig over het vorige berichtje als ik het nu terug lees... Alfos ik het er niet voor over heb om iemand mee te nemen.... Zo bedoel ik het niet, hoor!

Groeten

Rosanne

(het is al bijna zover!!!! Nog 2 weekjes)

hey meiden,

het lijkt me erg leuk om te komen maar ik woon in Amersfoort en ik heb geen vervoer.
ik moet ff kijken hoe ik dat dan ga doen, ik ga wel ff kijken of ik vervoer kan regelen.

groetjes Miranda

Miranda als je met het openbaar vervoer in Den Bosch komt, dan kijken we wel hoe we je verder krijgen. Ik kan op het station 2 moeders en 2 baby's ophalen.

gr. Ilona

Terug
Bovenaan