vervol stoppen met roken.

A

Anoniem

Guest
 hoi hoi dames

ik ben zoals gezegt gestopt ik moet zeggen dat ik het er zwaar moeilijk mee heb.
zie nu in dat ik bij alles wat ik dee een sigaretje rookte.
stop nu elke dag 4 euro in een potje das 1 pakje sigareten en zodra ik zwanger ben betaal ik daar een eerste kado van voor de baby als een soort simbool.  als het nog een jaar duurt wordt het een mooi duur kado hahaha kan ik ook de kinderkamer wel van betalen.

ik ga er alles aan doen om het vol te houden.

liefs annieka

hoi annieka

zoals belooft ben ik sind gisteravond gestopt met roken omdat ik een positivetest heb is wel moeilijk vooral vanochtend bij het opstaan het is zo`n gewoonte bij het opstaan na het eten na boodschappen doen bij allles eigenlijk.
wat een goed idee iederedag 4 euro in een potje doen ga ik ook doen
heel veel succes met het stoppen en zet hem op

dikke kus angela

Mieden,

jullie zijn kanjers, zet 'm op.

Miep
Eén van jullie grootste fans.

Super goed zeg!!
Ik wil ook zo graag,, ben gestopt tijdens mijn zwangerschap en wil nu een 2e kindje dus ik weet waar ik het voor doe..
Ben wel al geminderd maar nog niet helemaal gestopt.. vindt het echt heel moeilijk, en had nooit meer moeten beginnen..

Ik vindt het geweldig dat jullie het volhouden...

Hallo meiden.

Hier  een ex-rookster. Ben  gelukkig met gemak gestopt toen ik zwanger wilde worden. Alles pogingen ervoor mislukten. Maar te stoppen ivm krijgen van een kleintje was voor mij een makkie.
Hoop dat het voor alle nog rookster of inmiddels gestopten steeds makkelijker wordt. Je doet het tenslotte ergens voor!
Gelukkig ben ik nogsteeds gestopt. Onze kleine is inmiddels 5,5 mnd.
Wil ook echt niet weer beginnen.
Hoop dat jullie dat ook lukt.

Groetjes

driedec

Succes!!!

he meiden.

hou vol.
ik ben nu iets meer als een maand gestopt.
het gaat mij erg makkelijk af moet ik zeggen.
het is echt de moeite waard.
je voelt jezelf veel beter.

groetjes kwinty.

ha meiden,

wat goed  van jullie dat jullie gestopt zijn!
Weet zelf hoe moeilijk het is.
 Ben zelf in december gestopt met de pil en ben 1 januari gestopt met roken. ( samen met mijn man)
Probeer het vol   te houden, want elke dag wordt het een stukje makkelijker en je doet het voor een goed doel!
groetjes nara

thx voor jullie berichtjes daar heb ik enorm veel steun aan.

ik moet zeggen dat ik het er zwaar moeilijk mee heb en zeker nu voor mij de carnaval begint aankomend weekend.

wat ik nu al wel merk is dat ik momenteel alles los hoest en dat terwijl ik nooit hoest met het roken dus ik merk nu al wat het heeft gedaan.

mensen in mijn omgv denken allemaal dat ik zwanger ben en dus het licht heb gezien nu ik niet meer rook haha

voor alle dames die meedoen zet hem op ik weet hoe moeilijk het is.

liefs annieka

Terug
Bovenaan