vervolg 4: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hi Victory, idd een beetje raar misschien. Zoals Zonnetje al zei, we zijn niet allemaal zwanger, dus ook niet echt thuis op het 'zwangerforum'. Het is echt niet de bedoeling iemand tegen het zere been te stoten. Iedereen die zwanger wil worden kan hier gezellig mee komen kletsen. Tot nu toe zijn er een paar van ons zwanger geworden en ook niet zonder slag of stoot. Het gaat hier, zoals de bedoeling op dit forum nog steeds over zwanger worden, zo gauw als dat niet meer zo is, zullen we zeker verplaatsen naar het andere forum. Zo gaat het trouwens ook op het zwangerforum, bevallen vrouwen praten nog mee met de zwangeren..
Hoe dan ook, omdat jij reageerd op dit forum ga ik er vanuit dat jij zwanger worden wil. Ik hoop dat die wens snel in vervulling mag gaan!
Groetjes, Taraneh

Enne ik ben nog niet zwanger ;) dusss voorlopig kunnen we hier nog even praten!!
Misschien dat wij gewoon deze week starten ;) we zijn nog in twijfel haha. Maar anders moeten we weer een hele maand wachten ;)

Hi Marise, ik hoop echt voor je dat vriendlief zijn twijfel gauw kwijt is!
Hoe is het verder met iedereen?
x Taraneh

Hiephoi! :D wij gaan er voor vanaf nu. Als we onwijs mazzel hebben zou het deze ronde kunnen lukken. Aangezien ik deze week mij eisprong moet hebben. Rond de 17/18/19 ofzo.
Naja we zullen het zien. Ik ga niet al te veel hopen enz.

Me vriend was het er mee eens dat het niet zoveel zou uitmaken of we nu direct starten of over een paar weken. Want binnen kort zijn er bij ons wel wat meerdere feestweken en verjaardagen....

Haha ik ben blij!!

hoi meiden,

marise wat leuk!super!succes!

met mij en de meiden gaat het super,gister weer een echo gehad en kids zijn weer goed gegroeit,alles zag er weer goed uit!hoe gaat het verder met iedereen?daffy hoe voel je je?en taraneh begint het al een beetje..?

liefs zonnetje

Joehoe! Echt fijn Marise. Het lijkt zo onbelangrijk die paar weken, maar ik begrijp je gevoel zo goed!
Kunnen we vanaf nu serieus voor je duimen ;-)
Zonnetje, fijn dat de meiden het goed blijven doen! Voel je je nog steeds goed?
Met mij is het nog ok. Het rommelt behoorlijk, dus ik hoop dat het wat doet. Scheelt straks weer ;-). Wel ga ik er nog steeds vanuit dat ik fijn doorhobbel tot 41 wk. Die weeën kunnen rustig wat doen, zonder dat de bevalling echt begint, dus ik laat me niet gek maken. Heb gelukkig nog allerlei dingetjes te doen, dus verveel me niet.
x Taraneh

Dank je wel zonnetje en taraneh. Spannend ;)
Voor jou ook taraneh! Weet jij al wat het wordt? xx

Grr heb net 5 minuten een berichtje zitten typen en ineens is alles weg,
Marise, wat een geweldig nieuws!!! Woehoe!!!!!!!! Spannend dat je eisprong al zo snel is. Ik ga heel erg voor je duimen en hoop dat het snel gaat lukken bij jullie.

Taraneh, spannend hoor. Hou ons op de hoogte he!

Hier gaat alles goed. Mag niet klagen, heb nog niet zoveel last van kwaaltjes. We leven erg naar de echo van volgende week toe. Dan wordt het weer een beetje echter, nu is het soms nog zo onwerkelijk.

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan