Vervolg 4 x mama

MJ ja die 807 is ook erg mooi! die hebben een schuifdeur toch? volgens mij ook best handig.

mommy3 hoe was het bij de vk?

Lovelysharissa hoe lang ben je al zwanger?

Ik hoop dat het weekend een beetje vlot gaat. heb maandag me echo en vind het toch wel weer spannend hoor!

groetjes
Lilala op vrijdag 13 augustus 2010 om 10:50 uur hoi

bij de vk was alles prima! kleinte was weer goed gegroeid, liep prima op schema! zat al met hoofdje diep in het bekken, mooi op tijd dus! nu nog 6,5e week aftellen...

lilala. spannend de echo! ik hoop voor je dat het weekend snel gaat inderdaad!!

Sharissa, wat leuk nog een jonge meid met de 4e op komst! ik ben ook 27 en de oudste is ook 5, de middelste ook 3 en de nu nog jongste ook 1!

liefs
 
Hoi,
Ik heb de laatste 2 berichten even gekopieerd, het onderste bericht is van mommy3.
@lilala, ja dat is idd met een schuifdeur, weet alleen niet of het losse stoelen zijn ipv bank, dan kunnen ze 2 aan 2,,haha
@mommy, fijn dat de echo weer goed was, toch wel een gerust gevoel weer he?!

Groetjes
 
hey

nog 1 dagje dan heb je je echo!!! spannend hoor...
laat je ff weten hoe het was?

ik heb alweer een slechte nacht gehad.. pff, kom maar niet in slaap.
de kleine is lekker actief en is aan het indalen dus ook redelijk wat steken onderin.
op zich is het maar 6 weken meer, maar aangezien onze andere 3 allemaal de 41 weken hebben gehaald vrees ik daar nu ook voor! en dan vind ik het nog wel heeeel lang duren..

hoe is het met de rest??

liefs
 
Ja hier is alles best.
26 augustus moet ik op verzoek van de VK naar het ziekenhuis voor een groeiecho, waarom mag joost weten aangezien alles alleen maar goed is geweest maar het is een extra echo om de baby te zien dus mij hoor je niet =)

Volgende week ook weer bloed laten prikken omdat ze tegenwoordig erg vlot zijn met dat soort dingen ivm suiker (nog nooit last van gehad maar ja, mijn gewicht is niet standaard voor ze he......)
Mijn bloeddruk daarintegen vinden ze prachtig nog nooit zo mooi gezien =S ja, ze kunnen zich erg aanstellen terwijl ik het aan de hoge kant vind voor mij doen (normaal 100/65, nu 110/75)

Nog maar 1 weekje vakantie en dan mogen mijn mannen ook weer naar school ben erg benieuwd hoe ze het gaan vinden =)

Alles goed met iedereen ?

Liefs
 
Hoi Mommy,
tis niet te hopen dat je weer tot 41wk door moet, lijkt me echt frustrerend, hopelijk slaap je weer wat beter als de kleine goed is ingedaald.
@aeryn, hoever ben je nu precies? Wel lekker als de kinderen weer naar school gaan he, hier nog 2wk (1sept) hier duurd de vakantie precies 2mnd dus best lang,,haha
@lilala, hoe was de echo vandaag??

Gr MJ
 
hier is de eerste dag alweer begonnen op school! gelijk ook de eerste die naar de basisschool gaat bij mij. ow wat vreselijk. heb me toch een partijtje staan huilen bij de auto! kleintjes worden te snel groot. snik...

vandaag heb ik om 16.00 me echo. moet zeggen dat ik extreem nerveus ben. al mijn kwaaltjes zijn weg me buik is niet meer zo opgezwollen en heb heel erg het gevoel dat het niet goed zit. dus heb mezelf een beetje voorbereid op het ergste... nou ja hopen dat het achteraf voor niks was dan.

mommy ow ik hoop het voor je dat je niet door hoeft tot 41 weken. hoop dat je nachten wat beter worden!

aeryn fijn zo'n echo. leuk om weer even te kijken ! ik moet elke zwangerschap groeiecho's omdat de eerste een dysmatuurtje was. vind het altijd zo'n vreselijk gedoe met al die extra uren naar het ziekenhuis enzo. ik vind het heerlijk om het kleintje tussendoor nog eens te zien maar jee het is wel een hele dagtaak elke keer.

mj jeetje nog 2 weken dat duurt lang zeg! vakantie is heerlijk maar het is ook zo lekker als de kids weer vermaak hebben.

nou tot vanavond waarschijnlijk dan laat ik wel even weten hoe het gegaan is!

Groetjes
Raya
 
raya wat fijn dat je een kloppend hartje zag op de echo, hoever ben je nu?

heb morgen ook een echo om te kijken hoever ik ben, hopelijk zie ik guppie zwemmen, heb in januari een miskraam gehad dus ben nu toch wat voorzichtiger.

heb vandaag ook wat gehad tegen de misselijkheid, trok het niet meer en zeker nu met het rennen van en naar school.

mommy3 hoop idd niet voor je dat je zo lang door moet lopen, misschien de huis en tuin middeltjes innemen zoals een hele ananas!?
 
Terug
Bovenaan