Vervolg 4 x mama

Hoi Raya,
Fijn dat je echo goed is gegaan.
Hier gaat de jongste voor het eerst naar ´school` na de vakantie, de middelste moet nog 1jr op de kleuterschool en de oudste gaat al naar de 5e klas(groep 7 is dat)
Ja is nog wel even de vakantie hier, ze hebben hier 2 volle maanden is soms best lang!
Hoe was het gegaan voor het eerst op de grote school met je oudste?
En wat is trouwens een dysmatuurtje?

@lorena succes met de echo vandaag? hoever ben je?

Gr MJ
 
Lorena ik ben nu 7 weken maar het was moeilijk te meten met een uitwendige echo dus over 2 weken nog een keer.
Vandaag heb jij de echo! laat je nog weten hoe het gegaan is?

MJ lekker zeg straks alle kids op school en alle tijd voor de kleinste! Hier was de eerste dag erg goed gegaan. ik vondh et spannender dan hij en vandaag wou hij gelijk ook overblijven. hoeft ie niet maar dat vind ie leuk :D
en Pasgeboren kinderen die heel klein zijn in verhouding tot de zwangerschapsduur, worden dysmatuur genoemd. Niet dat je dat nu nog ziet hoor want hij is gewoon normaal net als zijn leeftijdsgenootjes met lengte en gewicht.

 
Op de kop af 27 weken zwanger =)

Ik verwacht de kleine ook niet op de uitgerekende datum, mijn oudste was 2 weken telaat, de middelste 9 dagen en de jongste officieel 2 weken en 1 dag... Dus ben nog wel ff zoet =)
Hoop wel dat hij komt voor december want dat vind ik gewoon een rot maand om in jarig te zijn met kerst en sinterklaas en alles.
En ik ga ze toch wel erg missen als school weer begonnen is. Niet meer uitslapen met ze maar rennen en vliegen... Zorgen dat alles weer in orde is niets vergeten word, nou moet je vooral mij hebben, als mijn hoofd niet vast zit dan liet ik het liggen hihihihihihi.

Wat fijn dat alles in orde was met de echo Raya!
Alle zorgen weer van tafel geveegd =)

2 maanden vakantie MJ ? Jeetje lekker! Moet zeggen dat aan het begin 6 weken erg lang leken maar nu het bijna voorbij is vraag ik me af waar de tijd gebleven is.
 
hoi hoi

kom net van de verloskundige en heb gelukkig de kleine weer op de echo gezien. Blijk 9 weken en 4 dagen te zijn, ben dus op 17 maart uitgereken. Was erg blij om leven te zien. Loop wel al de hele dag als een zombie rond door de medicijnen tegen de missleijkheid maar ben gelukkig niet meer misselijk geweest vandaag.

En idd, ze zijn wel weer toe aan school maar ik nog niet, rennen en er drie op tijd klaar hebben is toch wel weer wennen. Zeker nu ik zo moe ben, maar ja nog even doorbijten
 
Hoi allemaal,

Ook wij verwachten ons 4e kindje! Wat leuk te lezen dat er best veel mama's een 4e krijgen...
Ik ben 2 december uitgerekend.. Wel benieuwd of het op pakjesavond komt.. Ik hoop het eigenlijk niet.
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en een gezond kindje.

Groetjes
 
@Aeryn; 6wk is misschien soms wat kort, maar geloof me Ruim 9wk is soms net teveel,,haha
Hopelijk nog wt goed weer, dan gaat het al beter!
Al zal ik zoals lorena zegt ook wel even moeten wennen aan een strak ritme!!
@lorena: fijn dat je echo goed was, ws hij/zij lekker aan het spelen?
Dat zal wel een opluchting zijn dat de medicijnen werken, hoelang moet je dat blijven slikken?
@boysmama
Wat leuk, gefeliciteerd, zou idd niet leuk zijn als het op pakjesavond komt, teveel kado´s ineens,,haha
Jij hebt ook al 3jongens? Hoe oud zijn ze? Die van mij bijna10, 5 en 2jr.

Gr MJ
 
hoi

de baby was idd leuk aan het spelen, ik zag hem.haar springen, het hartje tekeer gaan. weet niet hoe lang ik de medicijnen moet slikken was zo blij dat ik iets kreeg dat ik het vergeten ben om te vragen, moet vrijdag met esmee naar de dokter vraag het dan wel even.

wel erg leuk dat er nog meer vrouwen zijn die 4 kinderen krijgen, tegenwoordig wordt je voor gek verklaard.

ritme heb ik helaas nog niet te pakken, lukt maar net om op tijd te komen
 
leuk weer een mama dr bij!! weer 1 van 3 jongens... ik ben nog de enoge met 3 meiden! hihi
we hebben inmiddels 7 leden op onze hyve! ook leuk om de foto's van elkaar te zien!
ik heb nu al nachten slacht geslapen en ga dus zo op bed.. zal morgen ff reageren op alles!

liefs
 
Terug
Bovenaan