Vervolg 5: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

A

Anoniem

Guest
Meiden ik vond dat we weer iets te veel afzakten hoor. Vandaar een nieuwe topic. Moet steeds naar de 9e pagina klikken ;)
Ik moet nog 2/3 dagen wachten. Heb echt respect voor de mensen die al langere tijd bezig zijn. Ik word nu al gek... Dit is nu al de tweede dag dat ik enorm zeurende pijntjes heb in mijn onderbuik. Het zit vooral rechts, maar soms ook links. Net boven dat botje. Normaal als ik altijd ongesteld moet worden heb ik altijd pijn in mijn onderbuik. Nu zit het veel meer aan de zijkant. Ik heb wel gister een vette work out gedaan in de sportschool, maar ben eigenlijk best fit en zou hier geen speciale spierpijn van krijgen. Begrijp er niets van.... ik wil duidelijkheid!!! :D

Hoe gaat het verder met jullie?

Je hebt gelijk Marise! ..hoe is het nu met je? Van het weekend meer duidelijkheid he.. Hoop op succes!
Hier alles ok en rustig. Moet wel steeds aan Daffy denken die nu niet zo'n leuke tijd mee maakt..
Hoe is het met de rest?
x Taraneh

Ja inderdaad, onbegrijpelijk!! Eindelijk zwanger en dan dit...pff!

hoi meiden,

ja echt vervelend voor daffy..idd dan ben je blij dat het zover is en dan dit..
hoe is het met je taraneh?nog geduldig aan het wachten..?
en marise wanneer is je nod?ben benieuwd!
hier alles goed,dinsdag weer een goeie echo gehad in het amc en vandaag hebben we een retecho laten maken bij babyview,erg mooi en bijzonder om de gezichtjes al te zien!we hebben fotos en een dvd een mooie herrinering voor later!nou meiden fijn weekend!
liefs zonnetje

Mijn NOD is volgens mij 6 maart. Had ook al vandaag kunnen zijn ;) Sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik 2x 28dagen cyclus gehad en 1 x 29 dagen en nu dus blijkbaar ook 29 want ik ben vandaar niet ongesteld geworden. Of ik word het niet meer ;) zou beter zijn haha! Dus ik ga van 6 maart uit. Heb nog niet echt het gevoel wat ik altijd heb vlakvoor een ongesteldheid. We wachten rustig af! Xxx
ps. lijkt me zo mooi zo'n echo.... echt bijzonder!

Hier nog geen ongesteldheid, wel last van mijn onderbuik

Hoi meiden,
Sorry voor de radiostilte. Het gaat elke dag een beetje beter lichamelijk gezien, maar het valt niet mee om het een plekje te kunnen geven. Het is zo ongelofelijk zuur dat we na zo lang wachten eindelijk zwanger waren, maar dat het zo moest aflopen. Mijn lief en ik praten er veel over en proberen het zo samen te verwerken. Vandaag zijn we naar de juwelier gegaan en hebben we een bedelarmband voor mij gekocht met een vlinderbedeltje als herinnering aan het kleine wonder waar we een paar weken van hebben mogen genieten. We zijn blij dat we nu even een pauze hebben van het zwanger worden zodat we alles weer een beetje op de rit kunnen krijgen. Over 4 weken moeten we weer terug naar het ziekenhuis en kunnen we opnieuw beginnen met de behandelingen. De tijd ervoor willen we een beetje afstand nemen van het zwanger worden zodat we er in april weer helemaal voor kunnen gaan. Hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik daarom nu even niet meer zoveel op het forum ben.

Hoe is het verder met jullie allemaal?
Marise, je NOD is inmiddels al geweest, heb je al nieuws??

Liefs,
Daffy

Hoi daffy, wat fijn dat je er zo goed kunt praten met je vriend. Dat is wel heel prettig in zo'n situatie.
Een mooi idee je bedelarmband als herinnering!
We zijn trouwens allemaal wat minder actief op het forum heb ik het idee. Ik ben na 4/5 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Aan de ene kant teleurgesteld, maar aan de andere kant had ik in me achterhoofd toch het idee dat de kans wel erg klein moest zijn. Maar goed..we gaan weer verder ;)

Daffy laat je weten hoe het is gegaan bij het ziekenhuis over 4 weken?

Liefs!! xxx

Terug
Bovenaan