Vervolg 5: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

hoi meiden,

ff kort berichtje van mij,ik lig sinds diavond in het amc omdat ik bloedverlies had erg schrikken,ben toen aan de weeenremmers gegaan en heb prikken voor longrijping gehad.gelukkig geen weeen of ontsluiting en is alles nu rustig maar ben nu erg bang..morgen hoor ik merer krijg dan onderzoek van baarmoedermond..erg spannend dus allemaal.
liefs zonnetje

Hi meisjes, als eerste moet mijn grote nieuws aan jullie kwijt! Ik ben moeder geworden van een gezonde dochter Anoush! Ze is geboren op 7 maart en inmiddels dus al een weekje oud.
Daffy, tof dat je ff wat laat horen. Die radiostillte is logisch. Fijn dat je er met je man over praten kan. Ik hoop dat je snel herstelt. Jullie kleine wonder verdiend idd een plekje, mooi zo'n bedeltje. Ik hoop dat je binnenkort toch weer in verwachting mag zijn..
Marise, knap balen dat je toch ongesteld werd. Nieuwe ronde nieuwe kansen, wie weet.
Zonnetje, wat een schrik! Laat je weten hoe het verder gaat? Hou je rustig.. meer kan je niet doen. Je bent iig in goede handen.
x Taraneh

Marise, balen dat je ongesteld bent geworden. Zal voor je duimen dat deze nieuwe ronde wel succesvol is. Was je erg teleurgesteld? Laat je niet uit het veld slaan he!

Taraneh, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Wat een prachtige naam voor jullie meisje. Hoe voel jij je, is de bevalling meegevallen? En doet jullie kleine meid het goed?

Zonnetje, wat een schrik zeg! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en de meisjes nog even veilig in je buik kunnen verder groeien. Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat he!

Liefs,
Daffy

hoi meiden,

ggefeliciteerd met jullie dochter taraneh!wat een mooie naam.hoeveel woog ze bij de geboorte en is de bevalling je meegevallen?

daffy fijn weer wat van je te horen,en heek mooi dat bedeltje.ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
marise jammer dat je ongesteld bent geworden,maar volgende ronde misschien meer geluk!

hier gaat het goed gelukkig,mag morgen naar huis!moet wel rust houden maar het ziet ernaar uit dat ze nog wel even blijven zitten.dus op naar de 27 wk!
tot snel!
liefs zonnetje

Pff, zonnetje. fijn dat t er wel goed uit ziet..
Anoush was bij de geboorte 3080 gr en 51cm. De bevalling is heel erg mee gevallen en duurde maar 2,5 uur. Ze doet het prima en we genieten echt.
Groetjes voor iedereen x Taraneh

Hoi meiden

Taraneh gefeliciteerd met je dochter, mooie naam hoor! Zonnetje, wat vroeg zeg!! Fijn dat het nu beter gaat, hopelijk blijven de twee nog even een tijdje zitten!
@ daffy: was wel een beetje teleurgesteld natuurlijk, maar had wel in me achterhoofd dat de kans klein zou zijn omdat we maar 3 x seks hebben gehad voor de vakantie. Tijdens vakantie niet. Vonden we niet zo verstandig aangezien mijn vriend lekker biertjes dronk! We gaan gewoon weer verder ;)

Xx

Hi meisjes, ik zoek me elke keer suf! Ik verhuis de boel maar weer ff naar de 1e pag. Het wordt ook stiller naarmate we meer afzakken..
x Taraneh

Terug
Bovenaan