Vervolg afval topic

hee meiden

ook ik ben weer braaf begonnen
gister de 1ste dag
ben ook met dr frank begonnen
moet er wel erg aan wennen
miste gister vooral mijn aardappeltjes hahahaha

maar had geen hongergevoel alleen gisteravond bij een filmpie had ik trek in iets lekkers en dus ook gesmokkeld ( oeps )
vamndaag beter

groetjes maurilla

Hallo,

hier weer eens een berichtje van mij. Hier gaat het redelijk met dr Frank. Af en toe de behoefte om wat lekkers te snaaien, zal nog wel afkicken zijn van de feestdagen. Verder gaat het goed en kan ik het goed volhouden. Gisterenavond de boerenkool gemaakt, de vorige keer vond ik het lekker (toen diepvries), maar nu niet. Ik had verse boerenkool en vond het niet lekker smaken. Mijn man vindt het overigens wel lekker, net als de meeste andere recepten, iemand de bloemkool uit de oven al geprobeerd???
Ik ga zo iets met kip en spitskool in elkaar brouwen, eigen creatie.

Groetjes Danielle

Ik vind de diepvries boerenkool ook het lekkerst.Verse boerenkool vind ik met een echte aardappelstamppot ook minder lekker dan dieprvries boerenkool...
Heb nu alleen last van obstipatie....heb vandaag
's morgens en 's middags brood gegeten, zonder boter en met vleewaren en 's avonds gewoon Dr Frank...
Dus zal vast niet aankomen van brood, maar baal wel van die obstipatie...was nog maar 5 dagen bezig en mijn darmen geven nu al aan dit niet te pikken...terwijl ik toch veel vezels eet omdat er veel groente op het menu staat.....Blijkbaar heb ik de vezels nodig uit brood.....Denk dat ik het een beetje om en om moet doen, een paar dagen Dr Frank, dan 's morgens en 's middags wat brood....Baal zals een stekker...
Gr.Roos.

He meiden,

En, hoe gaat het tot nu toe ?
Over het algemeen genomen valt het mij wel mee, al heb ik echt wel moeilijke momenten.
Maandag wegen dus, of doen jullie dat tussendoor ook nog :)
En wat nemen jullie als tussendoortjes ?
De maaltijden vind ik echt prima te doen, maar tussendoor is het een stuk lastiger hier,
Maar, we gaan dapper door he !
Laten jullie het maandag even weten hoeveel er af is ( of erbij :) ?
Fijn weekend allemaal !
Liefs, Sophie

Hier bijna 3 kilo afgevallen, alleen vreselijke obstipatie...mijn dramen trekken Dr Frank niet denk ik....eet ontzettend veel groente, maar geen brood en ik denk dat mijn darmen blijkbaar de vezels uit brood niet kunnen missen...
Ik ga morgen lijnzaadolie kopen en vezelpillen....
En sporten, begin ik deze week weer mee....
Manlief ook al wat kwijt, heeft zelfs al een gaatje bij moeten maken in zijn broeksriem!
Groetjes Roos.

Goed zeg Roos !!
Wel vervelend dat je dan gelijk weer met je darmen begint te tobben.
Ik ben deze week 1.3 kg afgevallen, vergeet vooral die 3 niet he :)
Dus dapper doorgaan hier.
Ik ben benieuwd hoe het met de rest is gegaan !
Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan