Vervolg alweer een schoonmoeder HELP

hey carla,

goed gedaan meid, jij bent de moeder en ze zeggen niet voor niets, moeders wil is wet!
volg gewoon je hart en laat je schoonmoeder maar ff. ze zal zich er toch bij neer moeten leggen of ze nou wil of niet.
houdt vol he?

liefs Miranda

Ik voel me nu super..
Gisteravond stond ze aan de deur met een bos bloemen en vroeg of ze nu wel Tessa vast mocht houden.. Ik vroeg of ik niet duidelijk genoeg was geweest, heb t nog een keer uitgelegd en haar met bloemen en al de deur weer uitezet..
Heb me wat dat betreft nog nooit zo goed gevoeld..
Gr Carla

Goeiedag! Ik weet niet of ik dat gedurfd had. Ik heb het ook niet zo getroffen, maar ik ben toch wel voorzichtig. Het is toch de moeder van mijn man. Maar ja, hier heeft Laura gewoon wraak genomen door keihard te huilen toen oma haar vast had, terwijl ze NOOIT huilt! Voor het eerst huilde ze met dikke tranen!

Groetjes Ilona

Ik moet zeggen dat ik t ook heel moeilijk vond hoor om te zeggen. Ik stond met knikkende knieen en mijn hartslag in mijn keel. Mijn vriend is t trouwens helemaal met me eens. Hij vind mijn moeder meer moeder voor hem dan zijn eigen moeder.. ( is ie nog te volgen? )   Maar achteraf ben ik toch echt blij dat ik t gezegd heb. Er valt een hele last van me af en voel me niet meer zo zenuwachtig..Zit nu veel beter in m'n vel..

wij hebben precies het zelfde mijn schoonmoeder is ook zo, (gelukkig is mijn vriend het hier helemaal mee eens.

ze is zo dol op hem, dat ze nu al iedere zondag (dan moeten we daar altijd heen, allemaal cadeaus heeft liggen, die kleine heeft nu al te veel. dus wat doet ze nu, ze heeft nu al allemaal speelgoed en kleren en noem maar op gekocht voor als hij ouder is.

hierdoor kunnen wij straks niets meer kopen want hij heeft al teveel. ook wil ik niet dat dit gewoonte word, mijn n eefje (kindje van mijn vriend zijn zus) die is nu 5 en die was laatst helemaal verdreitig en alles omdat er voor het eerst in 5 jaar geen cadeautje voor hem klaar lag toen hij kwam, het eerste wat hij deed toen hij binnen kwam was al naar de kast rennen........ dat wil ik echt niet straks.

ook hebben ze iedere zondag taart, ook voor mijn neefje, vanaf een half jaarkreeg hij ook al steeds taart, ik heb dus gezegt dat ik dit echt niet wilde. hij krijgt een bakje met koekjes met bischuit lange vinger enz en daar mag hij wat uitzoeken

nou nu hebben we dus oorlog!! ik had dit nooit mogen zeggen, en we hoeven nooooiiitt meer te komen en ik maak mijn kind zo heel eenkenning, bla bla bla,
we hoeve niet meerte komen, gelukkig dat probeer ik al jaren!!!!! pffff

Terug
Bovenaan