vervolg; Baby te klein. 30 + 5 Weken zwanger

Hallo meiden,
Zoals beloofd, hier een vervolg over mijn beebje:D
Ik had enige tijd geleden een topic gemaakt, over dat mijn baby waarschijnlijk te klein was(volgens verloskundige) En ik had gister dus een afspraak voor een meet-groei echo, Ze hebben alles nagekeken, en onze baby zit precies op schema! precies in het midden, gister was ik 30 + 5 dagen zwanger, en onze beeb was 1618 gram, Hoofdomtrek; 288,7 MM
Buikomtrek; 262,5 MM Centiel; 46,4 .

Dus nergens om mij zorgen over te maken! wat een geruststelling zeg, Ik wil graag weten hoe groot julli beebje is/was rond week 30/31 Liefs mamakimmie
 
Wat fijn dat alles goed is. Hier geen idee hoe groot ons meisje was met 30 wkn. Ben bij 34 wkn pas naar het gyn gemoeten en toen was ze iets van 2400 gram. Dus ze denken dat ze bij de geboorte ongeveer 3500 gram zal zijn dus dat is mooi. Nog even en we zullen het weten nog 5 daagjes tot de keizersnede.
 
hoihoi, Oke, ja op het laatst komen ze snel en veel aan elke 2 weken, er komt bijna 1000 gram bij elke 2 weken, dus kan wel kloppen idd, Oh wat spannend zeg, nog 5 dagen! Waarom een keizersnede als ik vragen ma? liefs kim
 
hallo ... mijn kindje is veel te groot die loopt 4 weken voor op de groei zeggen ze steeds de exacte metingen weet ik niet meer maar mij kindje woog met de 34 weken 2900 gram ,,, ze ligt ook echt tegen de lijn van extreem groot aan ,,, dus nu gewoon wat extra controle ,,, ach ieder mensje is verschillend zeggen we maar gyn vond het niet zo erg dat k me druk moest maken ...
 
Mijn kleine zeiden ze altijd dat hij van gewicht boven en van lengte onder de curve was. Nu is hij met 32w5d geboren en was 43 cm lang en 2366 gram zwaar, wat beiden schijnbaar boven de curve is :)

Veel succes en geluk nog met je zwangerschap, en maak je niet te druk om geschatte lengtes en gewichten ;-)

Liefs
 
Meid, zie nou wel.... allemaal zorgen om niks. Ze kunnen je tegenwoordig echt zo ongerust maken met al die onderzoeken. Gefeliciteerd... en lekker weer gaan genieten.
 
bedankt voor jullie leuke en lieve berichten. En mriek, Hoe gaat het met je zoontje? ondanks dat hij tevroeg is geboren?

En idd, zorgen gemaakt om niks! ik vind het zoieso een slecht verloskundige praktijk, mocht ik ooit nog eens zwanger worden, Dan ga ik liever naar een andere stad, en een andere praktijk, als bij deze! Maarja, voor die laatste weken laat ik het bij deze haha

Liefs
 
Hoi Kim,

Ik krijg een keizersnede omdat de kleine in stuit ligt. Lekker dwars met de billen naar beneden. Dus vindt het allemaal wel spannend hoor, maar zal ook blij zijn als het zover is.

Liefs
 
Terug
Bovenaan