vervolg; Baby te klein. 30 + 5 Weken zwanger

Hm wat gek weet zeker dat ik gister een reactie geplaatst heb nu ja dan nog maar eens proberen.

Hoi kim, Ik krijg een keizersnede omdat onze kleine in stuit ligt. Lekker met de billen naar beneden. Zie er wel een beetje tegenop maar kan aan de andere kant ook niet wachten tot het zover is. Nu ja dit zijn echt de laatste loodjes voor me zullen we maar denken.

Liefs
 
hoihoi, ja je had idd een reactie neergezet gister, en die staat er ook nog!:) Vervelend dat de kleine in de stuit ligt.. Maarja het is niet anders, nog even en dan heb je hem/haar lekker in je armen, en kun je genieten! hou me op de hoogte, ben wel nieuwgierig:) liefs mamakimmie
 
Echt raar vanmorgen stondt mijn eerste reactie er niet bij. Nu ja maakt niet uit. Was vanmorgen heel spannend hoor moest voor de laatste controle en mijn bloeddruk was nu echt veel te hoog. Het had niet veel geschilt of de baby was vandaag gehaald. Maar na allemaal onderzoeken bleek dat het toch wel kon wachten tot de geplande datum. Vondt dat eigenlijk best jammer want ben er helemaal klaar mee hahaha. Wel moet ik zaterdag nog voor een extra ctg.
 
Terug
Bovenaan