Vervolg bevallingsavond....

Klopt, meeste dingen weet je al maardenk maar zo; nu weet je dat je goed voorbereid bent.

Klopt, als je bij de gyn onder controle bent moet je wel kraamzorg regelen (wat had jij in gedachten trouwens? ;)) en een verloskundige. De vk komt dan bij je thuis om de nacontroles te doen, ik geloof 4 stuks. Maar dat kun je nu nog makkelijk regelen, ik heb t ooknog niet gedaan.

Hoe bedoel je Charlotje? Wat had ik in gedachten?

Kraamzorg heb ik al lang geregeld maar van die vk wist ik echt niet. Raar dat niemand dat in het ziekenhuis ook eerder heeft gezegd.

Ik bedoelde die kraamzorg, of je mss dacht dat t zkh dat zou regelen. Maar er stond een ;) achter, he?! Maar die heb je al geregeld dus geen man overboord. Raar dat ze niet tegen je gezegd hebben dat je een vk moet bellen, dat vind ik t fijne aan mijn zkh, dat ik af en toe terecht kan bij de verpleegkundige van de gyn, die zorgt voor die informatie. Is dat in jullie zkh helemaal niet? Mss even informeren.

pfff wat een drukte. wij gaan toch ook naar zo'n avond. al is het maar waar alles is en hoe het eruit ziet.
nu nog een vk vinden. al gelukt?

liefs, x

Terug
Bovenaan