vervolg: geen grootouders

Petje af voor je! Ik hoop dat je ondanks alles, heel veel plezier en geluk mag onder vinden met je gezin. Heel veel sterkte, en geniet maar lekker van je zwangerschap.

groetjes kim
 
Heel goed dat je eens goed van je af hebt gebeten en nu maar hopen dat je ouders zullen inzien dat ze een hele leuke dochter en kleinkind gaan missen als ze niet gaan bijdraaien.
Sterkte meid en laat je het weten als je ouders tot inkeer zijn gekomen??
 
goed zo meid je hebt het goed aangepakt.
het geluk van jou gezinnetje telt.
hoop dat jullie straks met zijn drieetjes echt happy zullen worden en laat je moeder maar even fijn in haar sop gaarkoken.
tis op sommige momenten wel even moeilijk maar je moet toch voor je zelf kiezen.\
wij zitten hier in het zelfde schuitje met mijn schoonmoeder.
succes verder en geniet heerlijk van je zwangerschap.

ilonka
 
Klasse meid, en al is het een opluchting voor je toch moet het best ook moeilijk geweest zijn voor je om zoiets tegen je moeder te zeggen, maar mijn petje af voor je dat je achter je man staat en je gezin voor alles gaat.
Geniet maar lekker saampies van de zwangerschap en als je moeder klaar is met nadenken en ook maar een beetje gevoel heeft dan komt er van zelf een dag dat ze bij jullie voor de deur staat.

Liefs Henriette
 
Hartstikke goed van je hoor!!!!!

Misschien is het verstandig nog een brief je schrijven aan je ouders waarin je rustig uitlegt hoe jij over bepaalde dingen denkt.

Je moeder denkt nu waarschijnlijk dat het door de hormonen komt en dat je wel bijdraait en dat je binnenkort wel weer zult bellen, want jij hebt de telefoon opgehangen en niet zij...!

Schrijf ze een brief waarin je duidelijk schrijft wat je wilt en het allerbelangrijkste dat je de keuze bij hun legt!! Niet dat jij hebt besloten niets meer met ze te maken te willen hebben, maar dat zij de keuze maken, of jullie gezinnetje met alles erop en eraan, of helemaal niets!!!

Heel veel sterkte, het zal niet meevallen deze tijd!

lfs. Monique
 
Hartstikke goed.
Knap.
Moedig
Sterk.
En hou vol!!!
Laat hen de eerste stap weer nemen (die brief vind ik overigens wel een goed idee) qua contact nemen en excuses geven!!!

Wat zegt je lover ervan?
 
Terug
Bovenaan