Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie?
Met mij alles goed!
Ik vind het zo geweldig, voel de baby af en toe kriebelen aan de binnenkant. Niet steeds, maar zo nu en dan. Kan niet wachten tot ik echt duidelijke schopjes voel.
Ik mag niet klagen qua klachten betreft, want vermoeidheid hoort erbij he.
18 december hebben we de 20-weken echo, we willen weten wat het wordt, dus ben erg benieuwd.

Irene: Hoe is het met de prik gegaan voor je zoontje?

Jana: Hoe is het met jou?

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal,
Lang geleden dat er nog een berichtje geplaatst is. Ik heb eigenlijk ook niet veel bijzonders te vertellen, maar ik ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat!
Prettig weekend!
Groetjes, Irene

Hi meiden,

Met mij alles goed!
Ik ben maandag alweer 18 weken zwanger. De helft zit er al bijna weer op.
Ik ben inderdaad benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Ik heb me vanmiddag samen met mijn vriend prima vermaakt. We hebben een kinderkamer, kinderwagen gekocht in Veenendaal bij de babydump. Echt een leuke winkel.
We hebben een kinderkamertje in de kleur wit en echt stoer, merk Miami. En de kinderwagen Bugaboo Cameleon speciale editie van Paul Frank. Donker bruine onderkant en bovenkant, kap etc groen met een patroontje erin. En een gele voetenzak met een giraffe erop. We zijn er helemaal weg van.
Wat kan shoppen leuk zijn zeg!

Meiden, fijne sinterklaasavond en hoop snel iets van jullie te horen.

Liefs van Patries.

Hoi,

Lekker he, Patries, babyspullen shoppen? Krijg er zelf alweer zin in!
Heb natuurlijk even op de site gekeken: mooie kamer hoor!
Wij hadden toen ook zoiets gezien en bijna gekocht. Uiteindelijk is het een kamer van Gardo geworden.

Jana, hoe is het nu met jou? Denk nog steeds aan je hoor! Hoop elke keer een positief bericht van je te zien.

Irene, lekker sinterklaas gevierd?
Wij gisteren wel heel even. Chloe snapt er natuurlijk nog niks van, maar wij wel!
Ze is lekker verwend, want papa is een speelgoedfreak. Met het meeste kan ze nog niks, maar dat laten we lekker staan tot over een paar maanden.
Eén ding valt wel in de smaak. Ze heeft op haar wipstoel zo'n boog zitten en daar zit een blauw olifantje op, waar ze al vanaf het begin gefascineerd door is. Die blauwe olifant hebben we nu in het groot gevonden. Nou, ze blijft ernaar kijken en graaien! Super dus.

Oh ze is wakker...

Meiden, tot snel

Laura

Hallo meiden,

Laura,
Leuk dat jullie sinterklaas hebben gevierd met Chloe!
Hoe gaat het verder met jullie?

Jana,
Hoe is het met jou? Tijdje niks meer van je gehoord, hoop dat het goed met je gaat. Ben je nog met de clomid bezig? Ik denk aan je en hoop dat alles snel zover mag zijn.

Irene,
Met jou ook alles goed?

Met mij alles prima.
Ik heb zeker lekker geshopt, zo leuk om te doen.
Over een weekje ga ik samen met mijn vriend wat assecoires voor het kamertje kopen. We krijgen 18 december de 20-weken echo en weten dan ook wat het wordt. Zo spannend allemaal!

Meiden, alvast een goed weekend!
Groetjes van Patries.

En Patries? Hoe was de echo?

Hier een positief bericht: ben spontaan ongesteld geworden, precies op de dag dat Chloe 3 maanden is. Ik hoop zo dat mijn cyclus nu een beetje normaal wordt. Over ca. een jaar willen we namelijk voor een 2e gaan. Het zou zo fijn zijn als het dan helemaal op de natuurlijke manier gaat.

Jana, hoe is het met jou?

Laura

En Patries? Hoe was de echo? Alles goed met de kleine? En wil je delen wat het is?

Hier goed nieuws: ben ongesteld geworden! Precies op de dag dat Chloe 3 maanden is. Ik hoop zo dat ik nu een normale cyclus ga krijgen. Volgend jaar willen we voor een 2e gaan en het zou fijn zijn als het dan op de natuurlijke manier kan.

Jana, hoe is het met jou?

Laura

Hoi Laura,

De 20-weken echo was helemaal goed!!Wat was dat geweldig om te zien zeg.
Zo goed gegroeid.
We weten inderdaad of het een jongen of meisje wordt, maar hou het voor me. Alleen de ouders/schoonouders en broers en zussen weten het en mijn beste vriendin.
Als ik het hier zou delen kan het zijn dat mensen het dan toch te weten komen.
Gister weer wat spulletje voor het kindje gekocht, leuk hoor!!

Zo nu al ongesteld geworden. Best snel toch!
Wel een goed teken dat het spontaan kwam. Ik hoop voor je dat de cyclus een beetje regelmatig is.
Gaat verder alles goed met Chloe?

Met de andere meiden ook alles goed?
Wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen en een goed uiteinde!!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan