Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

A

Anoniem

Guest
Zolang het forum zo irritant blijft dat we steeds binnen korte tijd naar pagina 20 zakken...weer een nieuw vervolg van ons topic.

Hoi dames,

Patries, verstandig dat je rustiger aan doet. Je moet echt goed naar je lichaam luisteren! En lekker een middagslaapje doen hoor als je er behoefte aan hebt. Ik heb het ook heel vaak gedaan tijdens mijn zwangerwschap. Wel fijn dat het goed gaat met de bloedsuikers nu.
Knap trouwens hoe een hond zich aanpast als hij geblesseerd is. Gewoon met drie poten lopen, knap hoor!

Hier is alles prima. Ik denk dat ik deze week een eisprong heb gehad, maar ik weet het niet zeker. En de avond ervoor geklust, dus dat zou mooi zijn! Ben benieuwd.
Het kindje van mijn beste vriendin was erg leuk om te zien. Al moet ik eerlijk zeggen dat sinds wij Coen hebben ik kleine babytjes minder interresant vind. Als ze wat groter worden is het zo ontzettend leuk, met zo'n kleintje heb je nog helemaal geen interactie. Maar waarschijnlijk als ik opnieuw een eigen kindje in mijn armen zou mogen sluiten dat ik weer helemaal verliefd ben.
Coen doet het ook super. Hij heeft even een wat koppige periode gehad, maar hij lijkt weer wat rustiger te zijn. Lopen lukt nog net niet los, als is hij er wel heel erg mee bezig. Zal niet lang meer duren. En de hele dag zingen en kletsen, zo schattig!

Nou dames, geniet van het lekkere weer en hopelijk tot snel!

Veel liefs, Irene

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het wel goed. Moet nog maar 1,5 week werken, vijf dagen en dan lekker verlof!
Ik moet zeggen dat ik nu steeds meer probeer aan mezelf te denken en ook rust 's middags want af en toe als ik niet rust dan ben ik 's avonds tegen 21.30uur echt al zo moe dat ik het liefst naar bed ga.
Maar verder gaat alles hier zijn gangetje.
Hebben gister via internet een geboortekaartje uitgezocht en geregeld, dat we een proefdruk krijgen.
Het schiet nu echt op, ben nu 33 weken.
Met onze hond gaat het trouwens ook al een stuk beter, hij krijgt woensdag weer nieuw verband en spalk en dan is hij er vanaf over drie weken, dat komt mooi uit.
Moet ook zeggen dat ik het nu ook wel genieten vind dat het beter word.
Lekker zonnetje!!
Meiden ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes van Patries.

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het wel goed. Moet nog maar 1,5 week werken, vijf dagen en dan lekker verlof!
Ik moet zeggen dat ik nu steeds meer probeer aan mezelf te denken en ook rust 's middags want af en toe als ik niet rust dan ben ik 's avonds tegen 21.30uur echt al zo moe dat ik het liefst naar bed ga.
Maar verder gaat alles hier zijn gangetje.
Hebben gister via internet een geboortekaartje uitgezocht en geregeld, dat we een proefdruk krijgen.
Het schiet nu echt op, ben nu 33 weken.
Met onze hond gaat het trouwens ook al een stuk beter, hij krijgt woensdag weer nieuw verband en spalk en dan is hij er vanaf over drie weken, dat komt mooi uit.
Moet ook zeggen dat ik het nu ook wel genieten vind dat het beter word.
Lekker zonnetje!!
Meiden ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes van Patries.

Rond 21.30 uur al moe?! Ha, ha, tegen die tijd ga ik bijna altijd naar bed anders houd ik het niet vol!
X Irene

Rond 21.30 uur al moe?! Ha, ha, tegen die tijd ga ik bijna altijd naar bed anders houd ik het niet vol!
X Irene

Haha, zit hier ook al naar de klok te kijken. Lig vaak ook wel om 21.30 uur in bed. Later dan 22.30 uur wordt het niet, vooral niet nu ik weer moet werken.

Echt aftellen voor jou, he Patries, spannend hoor!

Hier is het weer drama. 4 weken geleden had Chloe een week lang buikloop.
Nu weer plus overgeven. Begon vrijdag op het kdv al. Twee flessen uitgespuugd en een paar poepluiers. Het weekend niet gespuugd, maar ook weinig gegeten/ gedronken en weer een paar poepluiers. Gisteren werd de poep wel wat steviger en ze gedroeg zich verder niet ziek, dus vandaag weer weggebracht. Maar wilde weer bijna niet drinken en wat ze heeft gedronken heeft ze uitgespuugd en weer poepluiers.
Toen we vanmiddag thuiskwamen probeerde ik haar een beetje sperziebonen hap te geven. Ze begon me een partij te kokhalzen en te spugen.
Gelukkig wilde ze wel water met ORS (tegenn uitdroging) drinken. Daar heeft ze denk ik wel 160 cc van op.
Heb mijn vrije dag omgeruild, dus blijf morgen lekker met haar thuis.
Hopen dat dit weer snel voorbij is, want tis echt zielig.

Hallo meiden,

Jazeker, het schiet echt op voor mij.
Ik ben zo benieuwd naar ons kleintje!!
Bijna verlof, nog vier dagen werken nu van zaterdag tot en met dinsdag.
Irene: Zo dat is echt op tijd. Ik ga meestal veel later tegen 23.30 of zo, maar dat komt vaak ook omdat ik onregelmatig werk.
Maar nu merk ik dat ik ook aan mezelf en aan de kleine moet denken.
Laura: Jeetje dat is balen zeg, die kleine meid zo ziek en moeilijk willen drinken en spugen en poepluiers. Uitdroging is bij die kleintjes echt snel. Hoop dat ze snel weer de oude is, zo zielig!!

Meiden, fijne week!
Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan