Hoi dames,
Patries, verstandig dat je rustiger aan doet. Je moet echt goed naar je lichaam luisteren! En lekker een middagslaapje doen hoor als je er behoefte aan hebt. Ik heb het ook heel vaak gedaan tijdens mijn zwangerwschap. Wel fijn dat het goed gaat met de bloedsuikers nu.
Knap trouwens hoe een hond zich aanpast als hij geblesseerd is. Gewoon met drie poten lopen, knap hoor!
Hier is alles prima. Ik denk dat ik deze week een eisprong heb gehad, maar ik weet het niet zeker. En de avond ervoor geklust, dus dat zou mooi zijn! Ben benieuwd.
Het kindje van mijn beste vriendin was erg leuk om te zien. Al moet ik eerlijk zeggen dat sinds wij Coen hebben ik kleine babytjes minder interresant vind. Als ze wat groter worden is het zo ontzettend leuk, met zo'n kleintje heb je nog helemaal geen interactie. Maar waarschijnlijk als ik opnieuw een eigen kindje in mijn armen zou mogen sluiten dat ik weer helemaal verliefd ben.
Coen doet het ook super. Hij heeft even een wat koppige periode gehad, maar hij lijkt weer wat rustiger te zijn. Lopen lukt nog net niet los, als is hij er wel heel erg mee bezig. Zal niet lang meer duren. En de hele dag zingen en kletsen, zo schattig!
Nou dames, geniet van het lekkere weer en hopelijk tot snel!
Veel liefs, Irene