Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?
Met mij is alles goed.
Ik heb gister al lekker genoten van het mooie weer, maar aan de ene kant een nadeel want ik ben druk geweest in de tuin met nieuwe plantjes poten etc.
Moet zeggen, was er best moe van. 'S avonds tijdens zwangerschapsgym vond ik het wel fijn dat we ontspanningsoefeningen deden.
Ja, afgelopen maandag was ik alweer 35 weken, ben wel de weken aan het aftellen. Maar van echt stil zitten in de verlof-weken dat vind ik niet zo makkelijk. Blijf aan het opruimen, poetsen etc.
Maar kan nu wel een rustmoment 's middags inbouwen en dat is echt fijn.
De paasdagen zijn weer voorbij, we hebben de eerste paasdag lekker rustig aan gedaan in de ochtend en tegen de eind van de middag bij mijn schoonouders gegeten. 2e paasdag 's middags naar mijn ouders geweest. Kregen daar echt leuk nieuws. Mijn nichtje van 16 maanden liep met een roze en blauwe ballon en toen we binnenkwamen hadden we niks door, later viel het pas. Mijnzusje is voor de 2e keer zwanger. Zo speciaal als je dan samen nog even zwanger bent.
Oja, 31 maart hebben mijn man ik ons geregistreerd als partner en het was echt een leuke dag. Ouders, schoonouders, broer/zussen en getuiges erbij en daarna lekker gebakje eten en wat drinken samen in het dorp. 's middags nog visite thuis en 's avonds met zijn tweetjes uiteten geweest. 5 april waren we 10 jaar samen, gaat echt snel, maar dat hadden we die dag al eigenlijk gevierd. We hebben ook ringen uitgewisseld, maar ik heb hem maar afgelaten. Ik moet zeggen dat ik toch wat last heb van vocht in de vingers en voeten, vandaar.
Volgende week woensdag weer naar de gynaecoloog.
Verder hier niks bijzonders, ga lekker vandaag genieten van het mooie weer!!

Meiden, groetjes en hoop dat alles goed met jullie gaat!!

Liefs van Patries.

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?
Met mij is alles goed.
Ik heb gister al lekker genoten van het mooie weer, maar aan de ene kant een nadeel want ik ben druk geweest in de tuin met nieuwe plantjes poten etc.
Moet zeggen, was er best moe van. 'S avonds tijdens zwangerschapsgym vond ik het wel fijn dat we ontspanningsoefeningen deden.
Ja, afgelopen maandag was ik alweer 35 weken, ben wel de weken aan het aftellen. Maar van echt stil zitten in de verlof-weken dat vind ik niet zo makkelijk. Blijf aan het opruimen, poetsen etc.
Maar kan nu wel een rustmoment 's middags inbouwen en dat is echt fijn.
De paasdagen zijn weer voorbij, we hebben de eerste paasdag lekker rustig aan gedaan in de ochtend en tegen de eind van de middag bij mijn schoonouders gegeten. 2e paasdag 's middags naar mijn ouders geweest. Kregen daar echt leuk nieuws. Mijn nichtje van 16 maanden liep met een roze en blauwe ballon en toen we binnenkwamen hadden we niks door, later viel het pas. Mijnzusje is voor de 2e keer zwanger. Zo speciaal als je dan samen nog even zwanger bent.
Oja, 31 maart hebben mijn man ik ons geregistreerd als partner en het was echt een leuke dag. Ouders, schoonouders, broer/zussen en getuiges erbij en daarna lekker gebakje eten en wat drinken samen in het dorp. 's middags nog visite thuis en 's avonds met zijn tweetjes uiteten geweest. 5 april waren we 10 jaar samen, gaat echt snel, maar dat hadden we die dag al eigenlijk gevierd. We hebben ook ringen uitgewisseld, maar ik heb hem maar afgelaten. Ik moet zeggen dat ik toch wat last heb van vocht in de vingers en voeten, vandaar.
Volgende week woensdag weer naar de gynaecoloog.
Verder hier niks bijzonders, ga lekker vandaag genieten van het mooie weer!!

Meiden, groetjes en hoop dat alles goed met jullie gaat!!

Liefs van Patries.

Hè, hè, ik heb ons eindelijk weer teruggevonden...

Gefeliciteerd Patries! Heb je de achternaam van je man ook aangenomen? Wat leuk dat jullie het toch een beetje gevierd hebben ondanks je dikke buik.
En de nesteldrang nog steeds flink aanwezig? Gewoon aan toegeven hoor, daar kan je verstand niet tegen opboksen. Zolang je ook maar af en toe je rust pakt.

Hé Maris, leuk om weer wat van jou en Nathan te horen. Dat is druk, verhuizen met zo'n kleintje. Vooral omdat hij nu overal naar toe kan kruipen, je kan hem niet even op veilige afstand ergens vandaan leggen.

En heeft Chloë het naar haar zin op het kdv Laura? En jij op je werk? Fijn dat je ongesteldheid nu regelmatig is, dat zal een hele geruststelling zijn.
Bij mij weet ik nog niet hoe het zit. Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, dan zou ik komende week donderdag mijn NOD hebben. Denk niet dat het raak is hoor, maar mijn vriend is overtuigd dat hij wel raak geschoten heeft, ha, ha! ik houd jullie op de hoogte!

Jana, ik denk nog vaak aan je, ik hoop echt dat het goed met jullie gaat!!!

Groetjes, Irene

Hoi Patries,

37,5 week al!!! De kleine mag nu echt gaan komen! Wat ontzettend spannend. Gaat het nog goed met je?
Je houdt ons wel op de hoogte hè?

Ik heb deze week mijn NOD. Ik weet niet precies wanneer, aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus is. Ik was deze week een klein beetje misselijk, maar dat kwam volgens mij meer door stress (op mijn werk) dan door wat anders. We zullen zien...

Veel liefs, Irene

Hoi Patries,

37,5 week al!!! De kleine mag nu echt gaan komen! Wat ontzettend spannend. Gaat het nog goed met je?
Je houdt ons wel op de hoogte hè?

Ik heb deze week mijn NOD. Ik weet niet precies wanneer, aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus is. Ik was deze week een klein beetje misselijk, maar dat kwam volgens mij meer door stress (op mijn werk) dan door wat anders. We zullen zien...

Veel liefs, Irene

Ha meiden,

Ben ik een heel verhaal aan iedereen individueel aan het typen is het ineens weg omdat ik per ongeluk op een verkeerde knop drukte. Dom dom.

Met mij is alles goed! Ik geniet elke dag.
Maar moet zeggen dat ik steeds benieuwder word naar ons kleintje.
Ik heb inderdaad de naam van mijn man aangenomen ook omdat we dan straks met zijn drietjes dezelfde achternaam hebben.
De dag was speciaal en gezellig!!
Heb de ring al wel af, want vocht ja daar heb ik nu wel iets meer last van.
Nog 2,5 week meiden, zo spannend! Moet volgende week woensdag weer naar de gyneacoloog en krijg dan ook weer een echo. Elke keer weer geweldig!!
Het kindje is al flink aan het indalen, merk dat wel.
Hadden jullie dat ook toen jullie zwanger waren? Ik krijg dan regelmatig krampen etc.
Ik hou jullie op de hoogte en probeer zo snel mogelijk ook hier een bericht achter te laten als de kleine geboren is.
Ik beval sowieso in het ziekenhuis ivm zwangerschapssuiker. Maar gelukkig is die gewoon goed. Hoef geen insuline te spuiten of zo maar wel aan een dieet houden.
Ik ben nu als ik thuis ben druk aan de poets, opruimen etc. Maar dat is echt die nesteldrang, niet normaal. Moet wel aan mezelf en de kleine denken door af en toe even rustig aan te doen.
Ik vind het wel fijn dat ik nu tenminste iets meer tijd heb voor vrienden/kennissen etc.

Mariska, Alles goed gegaan met verhuizen?
Lekker he om nu een tuin te hebben, zodat Nathan ook lekker in de tuin kan spelen!!
Geniet er maar lekker van.

Irene, Wat spannend je nod deze week, ben benieuwd!

Laura, Hoe is het met jou? en met je kleine meid?

Jana, Al een hele tijd niks meer van je gehoord. Ik denk inderdaad ook aan je en hoop dat alles goed met je gaat!
Het ga je goed meid!!!

Liefs van Patries.

Ha meiden,

Ben ik een heel verhaal aan iedereen individueel aan het typen is het ineens weg omdat ik per ongeluk op een verkeerde knop drukte. Dom dom.

Met mij is alles goed! Ik geniet elke dag.
Maar moet zeggen dat ik steeds benieuwder word naar ons kleintje.
Ik heb inderdaad de naam van mijn man aangenomen ook omdat we dan straks met zijn drietjes dezelfde achternaam hebben.
De dag was speciaal en gezellig!!
Heb de ring al wel af, want vocht ja daar heb ik nu wel iets meer last van.
Nog 2,5 week meiden, zo spannend! Moet volgende week woensdag weer naar de gyneacoloog en krijg dan ook weer een echo. Elke keer weer geweldig!!
Het kindje is al flink aan het indalen, merk dat wel.
Hadden jullie dat ook toen jullie zwanger waren? Ik krijg dan regelmatig krampen etc.
Ik hou jullie op de hoogte en probeer zo snel mogelijk ook hier een bericht achter te laten als de kleine geboren is.
Ik beval sowieso in het ziekenhuis ivm zwangerschapssuiker. Maar gelukkig is die gewoon goed. Hoef geen insuline te spuiten of zo maar wel aan een dieet houden.
Ik ben nu als ik thuis ben druk aan de poets, opruimen etc. Maar dat is echt die nesteldrang, niet normaal. Moet wel aan mezelf en de kleine denken door af en toe even rustig aan te doen.
Ik vind het wel fijn dat ik nu tenminste iets meer tijd heb voor vrienden/kennissen etc.

Mariska, Alles goed gegaan met verhuizen?
Lekker he om nu een tuin te hebben, zodat Nathan ook lekker in de tuin kan spelen!!
Geniet er maar lekker van.

Irene, Wat spannend je nod deze week, ben benieuwd!

Laura, Hoe is het met jou? en met je kleine meid?

Jana, Al een hele tijd niks meer van je gehoord. Ik denk inderdaad ook aan je en hoop dat alles goed met je gaat!
Het ga je goed meid!!!

Liefs van Patries.

Even een snel berichtje van mij. Nog steeds niet ongesteld geworden. Gisteren was mijn NOD, maar ik weet mijn cyclus natuurlijk nog niet precies. Het begint nu toch wel een beetje spannend te worden. Als ik morgen niet ongesteld ben dan gaan we zondag testen....

Fijn weekend allemaal en geniet van het lekkere weer.

Veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan