vervolg op echo vorige week

Hai,
Heb hier verder niks meer aan toe te voegen.
Dus, hou je in de laatste weken en hopelijk gaat het allemaal goed komen (daar gaan we toch wel vanuit!!!!)
Sterkte ermee...

Groetjes Tamara

Wel $^^&$*&%£ Do, zelf vloerbedekking gaan leggen. Je bed in, hop! Goed voor jezelf en die kleine zorgen! Geen smoesjes meer!!!! Alleen nog maar verhalen over hoe saai het is in je bed!
Gelukkig gaat Nathalia 4 dagdelen naar de psz, kan jij echt goed rusten. Straks beland je in het ziekenhuis met die kleine. Echt gaan rusten hoor!

Doe het ECHT rustig aan.... als er straks wél iets aan de hand is, hoe minimaal ook, verwijt je dit jezelf echt..... stop met dingen doen, ga rusten.... je baby is 100000 keer belangrijker dan wat dan ook.
Gr's Noor

Doe het ECHT rustig aan.... als er straks wél iets aan de hand is, hoe minimaal ook, verwijt je dit jezelf echt..... stop met dingen doen, ga rusten.... je baby is 100000 keer belangrijker dan wat dan ook.
Gr's Noor

Hoi Do,

Wat naar nou toch meisie, maar ook ik zeg tegen je: LIGGEN MET JE HAP!!!!!
Je kindje in je buik is op dit moment het aller- allerbelangrijkste!!!
Dus volg de adviezen en opdrachten van de anderen op en RUST!!!!

Zo en nu ga ik ook op advies stoppen, anders krijg ik ook nog last van mijn rechterhand en kan ik helemaal niets meer ;-)

Liefs en knuffels Monica

hey meiden

dank jullie wel voor jullie reacties.

ja, die vloerbedekking was idd waarschijnlijk niet slim om te doen.
tis ontzettend moeilijk om rust te houden, als je je goed voelt.
gisteren kwam erwin thuis, ik was al bezig met het eten koken. ik moest per direct gaan liggen op de bank van hem, hij zou t eten wel afmaken.
erwin en koken....... das een wonder!!!
was geneigd om 10 keer op te staan, om te kijken of het goed ging, maar wist het te beperken tot 1 keer.
na het eten ( jaja, tis gelukt, en t was nog lekker ook hahaha) heeft hij heel de keuken gelijk opgeruimd, vaatwasser ingeruimd, nathalia in bad gedaan, tanden gepoetst enz en toen hij weer beneden kwam, zei hij: t hete bad staat voor je aan.
daarna hebben we een filmpje gekeken samen en zijn we daarna in slaap gevallen.
vanochtend toen ik wakker werd, wilde ik de vaatwasser uitruimen... heeft hij dat dus al gedaan om 6 uur sochtends!!!

morgen komt mn moeder op "visite"
kreeg al de opdracht om de strijk te laten staan.

allemaal ontzettend lief van ze, maar jeetje, wat kan je je daar juist elendig van voelen. dat je zelf niks meer mag, terwijl je het wel kan!

nou goed, ik ga er een eind aan maken, want nathalia moet naar school toe.

nogmaals bedankt voor jullie reacties, en ik zal beloven om het rustiger aan te doen.

liefs, do

Terug
Bovenaan