vervolg op een tweede..???

Oh wat leuk om al die overpeinzingen te lezen. Ik snap het heel goed hoor... Ik ben in oktober 2011 bevallen van onze eerste en was twee maanden later in mijn hoofd al wel weer klaar voor een tweede. In februari heb ik het onderwerp maar eens aangesneden bij mijn man en samen spraken we af dat we vanaf de zomervakantie weer tot actie zouden overgaan ;-) Het leek ons zo leuk als er weinig leeftijdsverschil zou zijn tussen de eerste en de tweede. Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en ben ik nog steeds aan het wachten op die zwangerschap en ik ben dan ook blij dat we al zo 'vroeg' weer zijn begonnen, want je weet nu eenmaal niet altijd hoe het loopt.

Ik hoop dat het voor jullie sneller gebeurt en dat je gauw weer mag genieten van een dikke, wiebelende buik :) Ik vond dat zelf zo ontzettend gezellig! En wat past bij Isa? Lastig is dat hè? Onze dochter heet Lise en wij hebben de namen voor een tweede ook al klaarliggen hoor, haha! Zonder een beetje dromen, verheugen en goede hoop is er toch ook geen klap meer aan?!

Liefs!

Hey melian. Nou idd! Zie en door jou verhaal word ik gewoon bevestigd dat we ervoor moeten gaan! Je weet t nooit! Ik heb wel voormezelf een doel gesteld om eerst 5kg af te vallen dan zit ik op een gezonder gewicht... ik kom van de 93kg af en zit nu op 84.5 en wil onder de 80 zitten voor ik zwanger wordt. .. en daarna gaan we er echt echt voor!!! Vibd t wel weer leuk en spannend en iedereen om me heen bevalt is net zwanger of hoog zwanger hahaha dat speelt ook mee natuurlijk!

Hopelijk mag jij ook snel genieten van dat gekriebel in je buik! En ja die namen... t komt ook wel als t zover is denk ik... hihi

Liefs...

Dat speelt echt mee hè? Ik merk dat in mijn omgeving ook. Zoveel mensen die zwanger zijn, of net zijn bevallen. Soms ook wel een beetje lastig hoor... Eergisteren belde ik mijn man pissig op nadat ik in het winkelcentrum was geweest: "IEDEREEN IS ZWANGER!! ECHT IEDEREEN!!" Oké, misschien was dat licht overdreven, maar ik zie wel heel veel dikke buiken om me heen :)

Knap dat je al zoveel bent afgevallen. Die laatste kilo's gaan je dan ook gewoon lukken. Wel stoppen zodra je zwanger bent hè? Enne.. ga ervoor! Wat komt dat komt en dat leeftijdsverschil... dat redt zich allemaal wel.

X

Hihi ja idd thnks.. motiverende woorden melian! Ik voel me ook veel prettiger sinds ik gestopt ben...

Terug
Bovenaan