vervolg op psycho-dog -> de psycho-phone en de psycho-ball

Ja, V-tech kan er wat van! Ik voel je frustratie, haha. Wij hebben hier ook een telefoon van V-tech (vriendjesfoon). Stijn vind het helemaal geweldig maar
ik kan die liedjes niet horen. Whoeaaaa.
Weet je dat wij over bijna alle luidsprekers van dat speelgoed een paar stickers plakken, dan maakt het wat minder herrie. Erg hè...

Haha, was het maar waar> ik kan die liedjes niet MEER AANhoren... bedoeld ik  

heee die stcikers zijn wel een goed idee!

wij hebben hier rollie de rups en het magische liedjesboek van V-tech, en beide vind ik behoorlijk meevallen qua lawaai, dus misschien zit er variatie in de verschillende speeltjes?

Groetjes Jenneke mv Ivar

Nou, ik weet wel dat je bij die telefoon een lipje ergens uit kon trekken (hard-plastic lipje) zodat het geluid op halve sterkte ging. Ik weet niet meer waar dat lipje zat, want voor dat ik het wist had iemand anders dat er al uitgetrokken. Maar ik was het er wel mee eens, dus heb het nooit meer proberen terug te stoppen.
En op die bal zit een knop waarmee je het volume kan regelen. Maar toch....het blijft irritant!
Ik heb ook zo'n ding aan de wand van de box (ben ff de naam kwijt) (activity-centre ofzo) en daarvan zijn de batterijen BIJNA op. DAT IS PAS ERG!!! al die liedjes en dan nog vals ook!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan