Vervolg over Amy

Enige tijd geleden schreef ik dat Amy achterbleef in haar ontwikkeling en dat ik me daar behoorlijk zorgen over maakte, ik heb daar hele fijne reacties op gehad. Inmiddels zijn we al weer een stapje verder, helaas niet positief. Duidelijk is in ieder geval dat Amy's linkeroogje niet in orde is, wat het precies is en of er iets aan te doen is, dat is nu aan de oogarts. De motoriek/ontwikkeling van Amy maakte de artsen toch bezorgd met als gevolg dat Amy nu helemaal onderzocht moet gaan worden om daarvan de oorzaak te vinden.... Ze moeten er allerlei dingetjes voor gaan onderzoeken zoals urine en bloed en weet ik wat nog meer. Hiervoor moet ze een paar dagen in het ziekenhuis blijven, dat was dus een behoorlijke schrik. Vooral omdat we de afgelopen tijd al veel slecht nieuws te verwerken hebben gekregen. En op 9 december moet ze een dagje naar het ziekenhuis voor een MRI-scan. Ofwel een hersenscan. Hiervoor moet ze een half uur stil liggen en dus wordt ze hiervoor in slaap gebracht.
Jullie begrijpen dus dat er voor ons hele spannende dagen aanbreken en dan bedoel ik niet Sinterklaas.......
Groetjes
Audrey
 
Hoi Audrey,

Ik heb je verhalen gelezen en ik krijg er gewoon kippevel van. Ik wens jullie ook heel veel sterkte toe en hopelijk zal de uitslag van de onderzoeken wel wat positiever zijn. Je bezorgdheid kan ik me heel goed voorstellen. Er mag niets aan je kleintje komen toch!? We zullen voor jullie duimen.

Groetjes van Jolanda
Ook mama van een dochtertje met de naam Amy.
 

Hoi Aydrey,

Dat is niet niks, wat er de komende tijd gaat gebeuren.
Ik hoop dat het goed uitpakt allemaal en dat de tests positief zijn.
Ik wens jullie heel veel sterkte.

Groetjes Bianca
 
Hi Audrey,

Heel veel sterkte deze komende tijd!!! Ik hoop dat het allemaal weer goed komt voor jullie. Geef je kleine meid een lekkere knuffel van me.

Groetjes,
Linda
 
o meid wat erg! zo'n klein kindje.
we wensen jullie heel veel sterkte en geluk toe en laat ons aub weten hoe het gegaan is. we leven met je mee!
veel liefs Michelle en Ruben (6,5 maand)
 
Terug
Bovenaan