Vervolg over Amy

Lieve Audrey

Jeetje dat is zeker schrikken, meid. Je gaat een moeilijke tijd tegemoet en de kleine meid van jullie ook. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel voor die kleine meid.

Groetjes Ria
 
Hoi Audrey,
De vorige keer heb ik ook een berichtje naar je gestuurd, ik las jouw verhaal net en wil er toch weer even op reageren. Ik wil je ten eerste heel veel succes wensen!
Die MRI-scan heeft je kleine gelukkig niet zoveel erg in. Onze kleine man moet met 6 maanden een CT-scan laten maken voor zijn hoofdje. Hij kreeg ook een rectale narcose, die hij meteen weer uitpoepte. Dus nog een keer. Hij wilde niet in slaap komen... Uiteindelijk in slaap, na drie kwartier heen en weer wiegen. Gelukkig duurde die scan maar een minuut of tien. Zoals je weet was er bij onze man niets aan de hand. Hij werd goed wakker en heeft er verder helemaal geen last van gehad. Het is niet leuk maar je doet het voor je kindje!
Nogmaals succes en laat weer wat van je horen!
PJ
 
Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
Veel steun kun je nu wel gebruiken.
Doctoren zijn tegenwoordig wel heel knap hoor dus probeer er een beetje vertrouwen in te hebben
Veel liefs
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Amy is inmiddels gelukkig weer thuis en is nog steeds dezelfde vrolijke baby. 9 december de mri-scan en dan 21 december de uitslag daarvan. Heel spannend allemaal. De oogarts heeft in de afgelopen dagen Amy's oogjes bekeken omdat ze links minder goed ziet. Echter, haar beide oogjes zijn goed. Alle denkbare onderdelen zijn onderzocht en lijken in orde. De oogarts wist zelfs te vertellen dat Amy blond wordt..... Maar als dat allemaal in orde is, waarom ziet ze dan links minder. Wellicht toch dat de beelden in de hersenen niet geregistreerd worden. Allemaal heel spannend dus. Het bloed en de urine wordt nu onderzocht op stofwisselings-stoornissen en de chromosomen worden bekeken om te kijken of er wellicht erfelijk iets aan de hand is. Echter komen die uitslagen waarschijnlijk pas in januari.
Groetjes Audrey
 
Terug
Bovenaan