vervolg vaginale jeuk ens..

He Anne,

50 graden, dat is wel heet zeg. Zit je in Egypte...? Ik heb wel vakantie, maar we weten nog niet of we weg gaan, ligt een beetje aan het weer hier. Anders een last minute naar een warm land.
Ik vind het heel spannend allemaal, en wil inderdaad erg graag. Mijn zus had ook haar 1e toen ik 13 was en ik weet ook al heel lang dat ik kinderen wil.
Gelukkig is de jeuk bij mij grotendeels weg, hoop voor jou dat het ook zo snel mogelijk weg is, en anders inderdaad maar naar de dokter. En mocht het wel blijven, dan maar hopen dat het door een zwangerschap komt, is het tenminste ergens goed voor!!! Ik ga zo lekker op een terrasje zitten, tot snel.

Liefs Vanessa

Hoi,

Nog effe een tipje: als je veel last hebt kun je ook een tampon met yoghurt inbrengen. Dat maakt de zuurtegraad weer in orde en het geeft een hoo verlichting. Weet ik uit ervaring.

Tip 2: heb je ooit van Candida gehoord? Wist je dat schimmelinfecties (waaronder candida) worden "gevoed" door hetgeen je eet. Het klinkt ongelofelijk, maar als je alle suiker uit je voeding bant dan zou het wel eens veel beter kunnen worden. Kijk maar eens op google bij "suiker candida". Succes!

Tip 2 klopt inderdaad. Hoe minder suiker, hoe minder last ik ervan heb.

Tip 1 mocht ik absoluut niet opvolgen van de gynaecoloog, hier maak je het alleen maar erger mee, volgens haar.

Ik gebruik nu homeopatische tabletten (Sepia). En ik moet zeggen dat het hier een stuk minder van wordt.

Nee, ben tijdje geleden getest op candia enz.. vanwge nieuwe vriend en we wilden het toch beetje goed doen..
Het rare is dat ik geen jeuk binnen heb maar aan de lippen zelf.. eerst was het door droogt dat is opgelost door de olie nu zijn ze gewoon rood en jeuk heel erg!! Maar mijn andere kwaken nemen ook toe.. mijn borsten, tepels zijn pijnlijk maar ook dan opeens weer niet?? Vanochtend werd ik wakker van de misselijkheid.. en van het deb wat gewoon errug K*T is.. voel de spiralen door de matras heen..dus naast de jeuk doet nu mijn ichaam ook pijn.. Leven van een stewardess gaat over rozen..
Vanessa zit ergens in het middenoosten.. Ja, wij willen ook kijken naar een last min..heb je nog leuke tips?? wanneer ga je?? heeft je zus er 1 gekregen mijn zus 3.. 3 meiden! mijn beste vriendinnen..
maar goed morgen thuis en dan gelijk een testje doen.. en tot die tijd maar de jeuk negeren of krabben..
Liefs anne
xxx

Terug
Bovenaan