<p>Hoi dames! Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik precies heen wil met dit topic, ik denk vooral even van me af schrijven.</p><p>Afgelopen september werd ik opgeroepen voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Hieruit kwam helaas de uitslag pap 2 uit (abnormale plaveiselepitheelcellen en bacteriële infectie). Ik ben doorverwezen naar een gynaecoloog en daar moet ik woensdag heen. Ik zit al weken in spanning. Niet omdat ik bang ben dat het iets ernstigs is maar vooral omdat mijn vriend en ik dolgraag een kindje willen. Ik hoop dan stiekem ook dat de gynaecoloog woensdag gelijk mijn spiraal wil verwijderen. We hebben een maand geleden besloten er echt voor te willen gaan maar vanwege dit vervolgonderzoek mijn spiraal nog niet laten verwijderen. Ik ben vooral bang dat we straks nog een half jaar moeten wachten van de gynaecoloog ofzo… Moet er niet aan denken. ?</p><p>Zijn er hier dames die ervaring hebben met afwijkende uitstrijkjes en een eventuele behandeling terwijl je een kinderwens had/hebt? </p>