Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hopelijk een goede uitslag volgende week! Dat de gynaecoloog niks geks zag zegt al heel veel. Pap 2 of 3 is er niks aan de hand en hoef je je niet druk te maken.
Fijn dat de spiraal eruit is! Kunnen jullie aan een nieuw hoofdstuk beginnen!
Succes!
[quote quote=10288758]Hopelijk een goede uitslag volgende week! Dat de gynaecoloog niks geks zag zegt al heel veel. Pap 2 of 3 is er niks aan de hand en hoef je je niet druk te maken. Fijn dat de spiraal eruit is! Kunnen jullie aan een nieuw hoofdstuk beginnen! Succes![/quote]
Dankjewel!
[quote quote=10291399]Ben benieuwd of je een goede uitslag hebt gekregen..[/quote]
Ik wilde net een berichtje gaan schrijven hier. Bedankt voor je interesse!
Gister werd ik gebeld door de gynaecoloog en beide biopts waren CIN 1. Oftewel, niet behandelen en over 12 maanden pas weer terug voor een nieuw uitstrijkje in het ziekenhuis. Heel positief nieuws! Ze had van te voren al gezegd dat het sowieso CIN 1 zou zijn en misschien CIN 2.
Nu wacht ik met smart op mijn menstruatie zodat we daarna ronde 1 kunnen beginnen. En precies nu zit ik ineens op dag 31 van mijn cyclus terwijl die normaal maar 28 dagen is hahaha (#ongeduldig).
Yes, vanmorgen ongesteld geworden! Zodra die voorbij is kan ronde 1 langzaamaan beginnen. Dus voorlopig is dit dus ook de laatste keer dat ik blij ben om ongesteld te worden haha.