vervolgverhaal vreemde zwangerschapstest

Ik denk dat ik morgen even naar de VK bel, die kan me vast meer vertellen... dank jullie allemaal voor jullie reactie... maar de clearblue met indicator is heel gevoelig... als die "niet zwanger' zegt, dan denk ik dat dat wel klopt... zeker aangezien m'n predictortest zondag ook ineens negatief was.. terwijl ik vrijdag nog een duidelijke streep had... t lullige is dat je gevoelens zo overhoop gegooid worden... ik bloed nog niet, dus hou je toch hoop, hoe stom ook, dat t misschien toch goed zit... maar ja... morgen maar ff bellen

Nou ja, t zat zo: ik had vrijdag n positieve predictortest (de teststreep was al zichtbaar voor de controlestreep er goed en wel was!!). zondag teste ik nog n keer, om te kijken of t hormoon toegenomen was, weer predictor, en die was zo negatief als maar zijn kon... maar ik dacht: t kan aan de test liggen! Dus doe over paar dagen digitale test... die dus vandaag gedaan, nou ja, die zei zeer duidelijk 'niet zwanger'... dus denk dat de kans groot is dat ik geen hormoon meer aanmaak... maar omdat ik nog niet ben gaan bloeden blijf ik toch hoop houden, hoe stom ook! Bel morgen ff met de VK, die kan me vast wel uit de brand helpen, want niets zo frustrerend als onzekerheid!

Dank jullie voor jullie reacties...

Serana,

He nee!!! Mijn duimpjes draaiden nog wel op volle toeren voor jou. Blij dat je nu toch contact opneemt met je vk. Dat doe ik ook met alle twijfel en hij heeft alle begrip bij ons na 2 x een mk. Ik hoop dat hij/zij je meer duidelijkheid kan geven.

Liefs grotebroer

Hoi grotebroer... dank je voor je berichtje... heb vandaag even contact gehad met VK en die vond t een moeilijk verhaal, te kort zwanger om echo te doen, maar ze zei dat ik wel ervan uit moest gaan dat 2 verschillende merken testen die allebei negatief zijn, wel betekenen dat ik geen hormoon meer aanmaak. Ze overlegt even met de gyn, en dan belt ze nog terug, want ze vindt 3 keer miskraam wel veel! Nu is t wachten op t bloeden, maar heb nog geen kramp ofzo, dus ben bang dat dit nog even op zich laat wachten..

Maar hoe is t met jou?? Heb je nog n testje gedaan intussen?

Serana,

Wat zul jij je ontzettend naar voelen! Ik kan het me zo goed voorstellen...hoe teleurgesteld je bent...

Ik ben nog steeds niet ongi en ook geen positieve test in handen... Als ik vrijdag nog niet ongi ben, dan test ik dan weer. Als ik jouw verhalen lees leef ik met je mee en besef ik mij extra dat het mij ook kan overkomen. Geen 3x = scheepsrecht, maar weer...zo rot!

Heb je bij de vorige xen een spontane mk gehad? Ik een keer spontaan, 1 x met medicijnen wat vervolgens uitliep op een spoedcurettage vanwege heftig bloedverlies. De laatste mk heb ik als heel heftig ervaren en denk ik nog vaak aan terug.

Ik hoop dat je hier zo af en toe hier nog een berichtje achter laat, maar ik snap het ook als je het niet doet. Ik weet niet zo goed wat ik verder nog moet zeggen...heel veel sterkte meis!

Een super dikke knuf Lientje

Hoi Lientje,
Wat een heftig verhaal van jou! Ik heb één keer met 7 weken een spontane miskraam gehad, en één keer met 8 weken (die keer had ik met 6 weken al geen hormoon meer maar liet t bloeden lang op zich wachten, maar was op vakantie, dus kon niet ff naar de VK, en t bloeden kwam uiteindelijk vanzelf op gang). Waarom hebben ze de 2e keer bij jou medicijnen gegeven? Duurde t te lang voor je ging bloeden? Kan me best voorstellen dat je t als heftig hebt ervaren, dat heftige bloedverlies en dan als nog curriteren...

ja ik d8 ook: 3x is scheepsrecht, maar ja... dat gaat niet altijd op! maar dat t mij nu niet goed gaat zegt niets over jou natuurlijk, wie weet heb je vrijdag wel een schitterende dikke streep op je test ;)

Serana,

Lief van je, maar...wordt vrees ik ongi (heb wat bruinverlies). Potje gejankt en we gaan weer verder.

Mijn 2de mk is een raar en lang verhaal, eerst een echo met 7 weken, waarop onvoldoende hartactie en groei was te zien, vervolgens een week later een goede echo met goede hartactie en groei en anderhalf week later was er geen hartactie meer te zien... Een paar dagen later een gesprek met de vk bij ons thuis. Toen hebben we samen besloten om voor de medicijnen te gaan en de rest van het verhaal ken je.

Genoeg over mij, het gaat hier om jou! Ik hoop dat jij snel duidelijkheid, want voor nu heb je dat eigenlijk nog steeds niet. Sterkte meis!

Liefs grotebroer

Hoi Lientje... ik ben gistermiddag om 1 uur gebeld doorn de VK, dat ook om half 2 bij de gyn kon komen, moest ik ineens hals over kop daarheen!Bloed geprikt, 2 uur in de wachtkamer gezeten, en toen ik eindelijk aan de beurt was, moest ik eerst t hele verhaal uitleggen, en toen zei de gyn: nou, we hebben bloed geprikt, en er is geen HCG aangetroffen, en als je kortgeleden zwanger bent geweest, hadden we dat gezien... nou ik was letterlijk verbijsterd... dus ik zei tegen hem: nou mag u me toch één ding uitleggen: hoe kom ik dan aan 8 positieve testen?? één vals positieve test, ok, maar 8??? En ik heb niet dingen gezien die er niet waren, want m'n man, moeder, vriendin en buurvrouw heb ik laten kijken en die zeiden allemaal: meid, je bent hartstikke zwanger! Toen keek ie me een beetje raar aan en zei: daar heb ik geen antwoord op... en toen kon ik gaan.... ik kreeg heel erg t gevoel dat hij dacht dat ik t verzonnen had ofzo... maar wat een BIZAR iets!! Ik bedoel, ik heb echt vaak genoeg een negatieve test gezien, dan kan je m uit elkaar halen, tegen het licht houden en van alle kanten bekijken, maar dan is ie gewoon WIT! Dan zit er geen roze streep... nou echt, schiet mij maar lek... ik snap t dan niet meer! Dus dit was in ieder geval geen miskraam... wat een vaaaaaag verhaal!

Nou meis hoop voor jou dat je volgende maand suc6 hebt... je hebt heftige dingen meegemaakt, en verdient t om een meevaller te krijgen! :)

Terug
Bovenaan