Hoi Lientje... ik ben gistermiddag om 1 uur gebeld doorn de VK, dat ook om half 2 bij de gyn kon komen, moest ik ineens hals over kop daarheen!Bloed geprikt, 2 uur in de wachtkamer gezeten, en toen ik eindelijk aan de beurt was, moest ik eerst t hele verhaal uitleggen, en toen zei de gyn: nou, we hebben bloed geprikt, en er is geen HCG aangetroffen, en als je kortgeleden zwanger bent geweest, hadden we dat gezien... nou ik was letterlijk verbijsterd... dus ik zei tegen hem: nou mag u me toch één ding uitleggen: hoe kom ik dan aan 8 positieve testen?? één vals positieve test, ok, maar 8??? En ik heb niet dingen gezien die er niet waren, want m'n man, moeder, vriendin en buurvrouw heb ik laten kijken en die zeiden allemaal: meid, je bent hartstikke zwanger! Toen keek ie me een beetje raar aan en zei: daar heb ik geen antwoord op... en toen kon ik gaan.... ik kreeg heel erg t gevoel dat hij dacht dat ik t verzonnen had ofzo... maar wat een BIZAR iets!! Ik bedoel, ik heb echt vaak genoeg een negatieve test gezien, dan kan je m uit elkaar halen, tegen het licht houden en van alle kanten bekijken, maar dan is ie gewoon WIT! Dan zit er geen roze streep... nou echt, schiet mij maar lek... ik snap t dan niet meer! Dus dit was in ieder geval geen miskraam... wat een vaaaaaag verhaal!
Nou meis hoop voor jou dat je volgende maand suc6 hebt... je hebt heftige dingen meegemaakt, en verdient t om een meevaller te krijgen! 🙂